کد خبر: ۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹- 31 May 2023
آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

فتنه‌های دشمنان شکست خورده است/ راه امام خمینی(ره) تا نابودی جبهه باطل ادامه دارد/ ضرورت بهره‌گیری از اندیشه‌های امام رضا(ع) برای «جهاد تبیین»

دبیر شورای نگهبان گفت: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

فتنه‌های دشمنان شکست خورده است/ راه امام خمینی(ره) تا نابودی جبهه باطل ادامه دارد/ ضرورت بهره‌گیری از اندیشه‌های امام رضا(ع) برای «جهاد تبیین»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) این شورا با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: این عید بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و علاقه‌مندان به آن حضرت تبریک می‌گویم.

وی در ادامه بیان داشت: ورود آموزه‌های اصیل دین مبین اسلام به ایران و بخش وسیعی از جهان اسلام به برکت حضور امام رضا (ع) در منطقه خراسان بود.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: ایشان از مقام ولایت‌عهدی به عنوان وسیله‌ای برای نشر آموزه‌های دین استفاده کردند و در دورانی که عقاید انحرافی در جامعه اسلامی رشد کرده بود، مجاهدانه وارد عرصه جهاد تبیین شدند و به شبهات اعتقادی پاسخ دادند.

دبیر شورای نگهبان در این راستا تاکید کرد: پیروان آن حضرت باید با تأسی از ایشان در این عرصه خطیر گام بردارند و مجاهدت کنند.

تداوم راه امام خمینی (ره) تا نابودی جبهه باطل

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در آستانه سالروز ارتحال ایشان قرار داریم، گفت: امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

وی همچنین عنوان کرد: استکبار جهانی هیچگاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان توسط رهبری

آیت‌الله جنتی در بخش پایانی صحبت‌هایش به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب در سال ۱۳۶۸ اشاره کرد و بیان داشت: حقیقتاً آنچه که داغ جانسوز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را قابل تحمل کرد، انتخاب آگاهانه جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) توسط اعضای مجلس ‌خبرگان رهبری بود.

وی عنوان کرد: انتخاب ایشان به عنوان رهبری، دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند و با هدایت‌های الهی خویش، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم مومن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال‌زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده‌اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

دکتر طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات