کد خبر: ۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵- 20 May 2023
آیت‌الله خاتمی:

مردم در موقعیت‌های حساس دلداده وطن و انقلاب هستند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران همیشه در موقعیت های حساس مانند انتخابات نشان می دهند که دلداده وطن و انقلاب اسلامی خود هستند.

مردم در موقعیت‌های حساس دلداده وطن و انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از ایرنا، آیت الله «سید احمد خاتمی» شامگاه پنجشنبه در یادواره ۱۰۰ شهید پاسدار شهرستان تویسرکان افزود: تا زمانی که راه روشن شهدا، اطاعت از ولایت و رهبری و حضور آگاهانه مردم در صحنه تداوم دارد، دشمنان این مرز و بوم هرگز به خواسته های خبیثانه خود نمی رسند.

وی بیان کرد: دشمنان و معاندانی که قصد نابودی ایران و ایرانی را دارند در اقلیت هستند و انسجام و اتحاد ملت با بصیرت ایران هرگز اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را نمی‌دهد.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: منکر وجود مشکلات نیستیم و باید برای حل آنها تلاش شود اما نباید با نادیده گرفتن خدمات و برخی بزرگنمایی و سیاه نمایی ها زمینه را برای غرض ورزی دشمنان ملت ایران آماده کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون پاک شهدا نمی گذارد ایران و انقلاب نابود شود افزود: ایران و انقلاب اسلامی یک مقوله به هم پیوند خورده هستند و آنهایی که دم از براندازی جمهوری اسلامی می زنند با ایران و ایرانی هم دشمنی می‌کنند.

وی اظهار داشت: معادلات مادی و حسابگرانه دشمنان برای فروپاشی و تجزیه ایران و نظام اسلامی آن، حرفه ای و کارشناسانه است اما آنها نمی توانند قدرت معنوی و ماورایی خون شهدا و تداوم راه آنها در گستره زمان را در معادلات خود بگنجانند و همیشه شکست می‌خورند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه هر قطره خون شهدای ما به پیکره جامعه وارد شده و هزاران هزار شهید را در هر دوره زمانی پرورش داده اضافه کرد: دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران نمی فهمند که اثرگذاری خون شهید در گستره تاریخ تداوم دارد و با ابزار و وسایل مادی نمی توان آن را از بین برد.

وی ادامه داد: دشمنان ملت و ایران قوی از ابتدای پیروزی انقلاب با ایجاد فتنه های قومیتی، تحرکات مسلحانه تجزیه طالبانه، ترور بزرگان و نخبه های انقلاب، جنگ هشت ساله تحمیلی و آشوبگری های سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و اغتشاشات اخیر در کنار تحریم های ظالمانه اقتصادی و جنگ نرم تبلیغاتی و رسانه ای همیشه نابودی ایران را دنبال کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: با وجود هزینه میلیاردها دلاری، استفاده از جنگ مسموم و مخرب رسانه ای، حمایت از تروریست های سازمان یافته و انواع جنایت ها در قبال ملت ایران، پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید.

عضو هیات رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار نظرهای سخیف و کوته نگرانه دشمنان ایران اسلامی را دروغ های سراب گونه دانست و تاکید کرد: آتش زدن قرآن و حمله به مقدسات و کشتن انسان های بی گناه با اعتراض و انتقاد تفاوت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

گزارش تصویری بازدید آیت‌الله مدرسی یزدی از پژوهشکده شورای نگهبان

شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند/ ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکاست و باید به جهانیان معرفی شود

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است