کد خبر: ۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷- 22 January 2023
آیت‌الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت کشور و افتخار ملت است

عضو فقهای شورای نگهبان مردم را حامی سپاه خواند و گفت: هرچه دشمنان برای مقابله با سپاه به شیطنت بپردازند، آنها در نگاه ملت منفورتر و سپاه عزیزتر خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت کشور و افتخار ملت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به یاوگویی‌های معاندان نظام نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد ضربه زدن، محدود کردن و سقوط این نظام هستند و از هیچ کوشش و تلاش، توطئه و شیطنتی مضایقه نمی‌کنند.

وی هدف دشمنان این نظام را نابودی جامعه اسلامی برشمرد و ابراز کرد: غایت و هدف مخالفان انقلاب اسلامی چیزی فراتر از انقلاب و در واقع اغفال جوانان جامعه اسلامی و مبارزه با نیروهای مقاومت اسلامی است که البته این اراده آنان هست و اراده خداوند وراء اراده انسان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن اراده خاموشی نور خدا را دارد ولی این تنها خواست و نیت آنها است اما در عمل چقدر موفق باشند، قاعدتاً موفقیتی کسب نخواهند کرد چرا که وعده خداوند پیروزی و نصرت مسلمانان و نابودی کفار است و وعده الهی حتمی است.

آیت‌الله حسینی خراسانی سپاه پاسداران را از بازوان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران بارها شجاعت، توانمندی، ایمان و اخلاص خود را نسبت به اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی به اثبات رسانده و به نمایش گذاشته است.

وی افزد: تحریم و معرفی سپاه به عنوان یک نهاد تروریستی در حقیقت مقابله با جمهوری اسلامی است اما راه مقابله، دفاع تمام قد ملت از این مجموعه قدرتمند نظامی و حافظ امنیت می باشد که باید در قالب های گوناگون و رسانه ای صورت بگیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اسارت تفنگ داران مست و مغرور آمریکایی توسط سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروهای متجاوز غرب در اوج قدرت و مستی توسط نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسداران به اسارت درآمدند و دنیا نظاره‌گر اقتدار و رجز خوانی نیروهای انقلابی در دفاع از امنیت مرزهای دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی شد.

آیت‌الله حسینی خراسانی با تاکید بر محکومیت تحریم و عنوان تروریستی به سپاه پاسداران یادآور شد: دشمنان انقلاب و همه دنیا بدانند سپاه عزت کشور، افتخار ملت، مدافع نظام جمهوری اسلامی و بازوان توانمند فرماندهی کل قوای اسلام است.

وی ادامه داد: مردم ایران حامی و دعاگوی سپاه هستند و هر چه دشمنان ما برای مقابله با سپاه به شیطنت بپردازند، آنها در نگاه ملت منفورتر و سپاه عزیزتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

گزارش تصویری بازدید آیت‌الله مدرسی یزدی از پژوهشکده شورای نگهبان

شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند/ ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکاست و باید به جهانیان معرفی شود

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد