کد خبر: ۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷- 31 December 2022
آیت الله خاتمی در مراسم ۹ دی در شهر قاین:

دشمن در فضای مجازی جوانی و آینده جوانان ایرانی را نشانه گرفته‌ است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها به هوش و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته‌اند.

دشمن در فضای مجازی جوانی و آینده جوانان ایرانی را نشانه گرفته‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از خبرگزاری حوزه از بیرجند، آیت الله سید احمد خاتمی، روز جمعه در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلای شهر قاین افزود: بعد از جریانات، کودتاها و توطئه‌های سال‌های اول پیروزی انقلاب، از جمله در فتنه ۷۸ جنایت‌های بسیاری کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در ۲۳ تیر طومار ننگین‌شان بسته شد.

وی گفت: سال ۸۸ نیز هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه‌طلبان در این سال نیز ناکام ماند لذا با حرکاتی که داشتند خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: فتنه‌گران در این هشت ماه به آبروی بین‌المللی نظام ضربه زدند.

وی افزود: ۲ جبهه در فتنه ۸۸ شکل گرفت؛ یک جبهه فتنه‌گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و آنها را ناکام کردند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: آدم‌های فتنه ۸۸ همان آدم‌های سال ۷۸ بودند و همه دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد، برخی افراد هنوز برای این انقلاب خمیازه می‌کشند و خمیازه‌ها خواهند کشید.

وی گفت: فتنه باند مهدی هاشمی، فتنه بنزینی سال ۹۸ و فتنه یا اغتشاشات اخیر از دیگر اقدامات ناکام این افراد بوده و ولایت‌ستیزی ستون فقرات فتنه‌گران است که وجه مشترک همه فتنه‌ها در ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فتنه‌گران می‌خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند لذا قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند و می‌دانند تنها فرد بزرگی که می‌تواند کشور را جمع و جور کند، ولی فقیه است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات سال ۱۴٠۱ هم تمام شد و خودشان می‌گفتند می‌خواستیم مردم را به میدان بکشانیم و نتوانستند.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می‌مانند.

وی گفت: شبهه‌افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه‌گران است که اسمش را اعتراضات می‌گذارند و به بهانه‌های مختلف و با دروغ‌افکنی اغتشاش به پا می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شیاطین، ایران و ایرانی را نشناخته‌اند که اگر نام وطن به میان بیاید سر از پا برای دفاع از وطن نمی‌شناسد و تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند بود.

وی افزود: وجه مشترک فتنه‌ها حمایت اجانب است که تمام قد به حمایت از اغتشاشگران آمده‌اند و اغتشاشگران در ایران سربازان آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند که در فتنه‌ها همه یکصدا علیه ایران شدند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه پیچ فضای مجازی دست آمریکاست گفت: بسیاری از افراد فریب‌خورده در اغتشاشات تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات از جانب آمریکاست.

وی اظهار داشت: دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها به هوش و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و در صحنه حضور دارید، انقلاب خواهد ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

وی ولایت را چراغ راه خواند و گفت: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید، بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کسی تعریف کرد به آن مشکوک باشید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: انقلاب ما بیمه شده، بیمه می‌شود و بیمه خواهد شد، ما ایمان داریم که روزی ندای اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمد رسول الله در مرتفع‌ترین قله‌های جهان طنین‌انداز خواهد شد.

وی افزود: حوزه‌های علمیه سرمایه عمران هر شهری هستند و نگاه مسوولان به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید نگاه به یک سرمایه عظیم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

حقیقت تنفیذ؛ فرایندی حقوقی و شرعی

چیستی و چگونگی تنفیذ

فیلم | اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد

اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد

گزارش تصویری امضای اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای شورای نگهبان

اعتبارنامه دکتر پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۳ مرداد ۱۴۰۳

آیت‌الله جنتی: زندگانی امام حسین (ع) الگویی کامل برای زندگی باعزت است/ کاپیتولاسیون نگاه ظالمانه دولت‌های استکباری را آشکار می‌کند

با تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اقدامات او اعتبار شرعی و قانونی پیدا می‌کند

ثبت تجارب انتخاباتی در شورای نگهبان و بهره‌گیری از آن‌ها در اصلاح فرآیندها و روش‌ها

پربازدید ها

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی به مناسبت درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی

گزارش تصویری امضای اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای شورای نگهبان

اعتبارنامه دکتر پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد

برگزاری چند انتخابات در چند ماه؛ ثبات، استحکام و اقتدار نظام اسلامی در سایه‌سار رهبری حکیمانه

انتخاب اعضای هیات‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده

۲ تصویر از ۲ عضو باسابقه شورای نگهبان در حاشیه مراسم تنفیذ حکم دومین رئیس‌جمهور

برگزاری انتخابات زودهنگام؛ نمایش ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران

دستاوردها و نتایج انتخابات‌های اخیر؛ از تحقق اراده مردم تا تجاربی که برای مجریان و ناظران به دست آمد

آغاز انتشار ویژه‌نامه «آینه اعتماد ۲» به‌مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان

با تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اقدامات او اعتبار شرعی و قانونی پیدا می‌کند