کد خبر: ۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹- 12 November 2022
آیت‌الله مدرسی یزدی:

هوشیاری مردم و مسئولان، آتش فتنه را خاموش کرد

امام‌جمعه موقت یزد گفت: هوشیاری و بصیرت آحاد مردم مومن و انقلابی و مسئولان، آتش فتنه دشمنان را در حوادث اخیر کشور خاموش کرد.

هوشیاری مردم و مسئولان، آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی که در ۴۳ سال گذشته، منافع خود را در ایران از دست رفته می‌بینند در هر مقطع زمانی با توطئه جدیدی به دنبال رسیدن به اهداف پلید خویش هستند.

وی ادامه داد: علت و هدف اصلی دشمنان خارجی با حمایت برخی از کشورهای منطقه علیه نظام و انقلاب اسلامی به این دلیل است که به رغم تمامی ترفندها، ملت و دولت ایران روز به روز در زمینه‌های مختلف به موفقیت می‌رسد.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: استکبارجهانی و حامیان آنها به خیال واهی و پوچ خود به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و انقلابی هستند ولی با هوشیاری مردم بارها متحمل شکست شدند و باز در حوادث اخیر این موضوع ثابت شد.

آیت‌الله مدرسی تاکید کرد: در حوادث اخیر و آشوب‌ها شاهد حمایت و همراهی برخی از کشورهای منطقه بودیم و حتی برخی افراد با مواضع خود به توطئه دشمن دامن زدند ولی بصیرت و بینش مردم فداکار موجب شکست استکبار شد .

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: مردم منطقه و امت اسلام به انقلاب اسلامی دل بسته‌اند و شاهد شکست داعش و خنثی شدن توطئه‌ها در سال های گذشته در برخی کشورها بوده‌ایم و باید همچنان روحیه ایثار و جانفشانی ادامه داشته باشد.

آیت‌الله مدرسی گفت: برخی گروه‌های آشوبگر و اراذل و اوباش خیال می‌کنند می‌توانند با جوسازی و خباثت و خیانت همانند کودتای ۲۸ مرداد به اهداف شوم خود برسند در حالی که ملت و دولت در کنار هم در صحنه حضور دارند و انقلاب به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: برخی در کشور اعتقاد دارند و می‌گویند با آمریکا کوتاه بیایید و آشتی کنید تا مسایل حل شود در حالی که ثابت شده که این تفکر اشتباه است و دشمنی و خیانت آمریکا علیه نظام ما ادامه دارد.

آیت‌الله مدرسی گفت: در موضوع برجام همه به خوبی پی به ماهیت و بدعهدی آمریکایی‌ها بردند که حتی به وعده‌های خود عمل نکرد بنابراین نباید دل به دشمن بست که استکبار فقط به اهداف شوم خود فکر می‌کند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: باید خانواده و مسئولان نظارت بهتری و بیشتری در فضای مجازی داشته باشند تا دشمنان از آن برای ضربه زدن به نظام، مردم و کشور استفاده نکند.

آیت‌الله مدرسی تاکید کرد: فضای مجازی و برخی افراد در عمل آتش بیار معرکه در حوادث اخیر کشور شدند و باید در این خصوص در سطح جامعه برای نظارت درست در فضای مجازی اقدامات مناسب و لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد