کد خبر: ۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹- 26 September 2022
دکتر طحان نظیف:

تنها راه حل مسائل کشور "احترام به قانون" است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

تنها راه حل مسائل کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی رادیویی، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام رضا(ع)، گفت: این مصیبت های جانکاه را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند می خواهم ما را از پیروان واقعی آن حضرات قرار دهد.

وی افزود: برای اینکه به عظمت کاری که پیامبر(ص) انجام دادند، پی ببریم باید مختصات و ویژگی جامعه آن زمان را درست بشناسیم. جامعه ای که حضرت ختمی مرتبت برای هدایت آن برانگیخته شدند، منحصر به بیسوادی و نبود دانش نبود، بلکه گمراهی‌ای بود که از غلبه رذائل بر فضائل حاصل شده بود.

دکتر طحان نظیف اضافه کرد: راه مبارزه با جاهلیت مدرن که امروز استکبار جهانی سلسله دار آن است، تاسی به آموزه های الهی پیامبر اسلام(ص) است و پیروان واقعی پیامبران الهی کسانی هستند که در طول تاریخ برای استقرار ارزش های الهی تلاش کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید قدردان زحماتی باشیم که آن حضرت برای هدایت جامعه بشری کشیده اند و سپاسگزاری از زحمات پیامبر یعنی اینکه سیره پیامبر باید در زندگی ما نمود داشته باشد و تعالیم ایشان در جامعه ما مهجور نباشد. متاسفانه تلاش های صورت گرفته برای تخریب و تحریف شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، بیشتر از تلاش هایی است که برای معرفی و تبیین صحیح شخصیت ایشان صورت گرفته است.

دکتر طحان نظیف با بیان اینکه گاهی حوادثی رخ می‌دهد كه باعث برانگیخته شدن تاثر مردم و مسئولین می‌شود، اضافه کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران همچون همیشه در این حادثه نیز دشمنی خود را آشکار کرده و نشان دادند که فقط دنبال منافع خود هستند اما مردم ایران هم با حضور گسترده دیروز در سراسر کشور نشان دادند که مانند گذشته پای کار انقلاب اسلامی هستند و در هر مقطعی که نیاز باشد، به میدان آمده و از انقلاب و نظامی که متعلق به خودشان است، تا پای جان دفاع خواهند کرد.

وی افزود: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

دکتر طحان نظیف سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره تایید طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است