کد خبر: ۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸- 25 August 2022
آیت‌الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

سفرهای استانی سبب اعتماد مردم به دولتمردان شده است

عضو فقهای شورای نگهبان هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولت دانست و گفت: حضور در میان مردم و سفرهای استانی سبب اعتماد مردم به دولتمردان شده است.

سفرهای استانی سبب اعتماد مردم به دولتمردان شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، به ارزیابی عملکرد یکساله دولت آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی و تمام دولتمردانی که در طول تاریخ انقلاب متعهدانه و مجاهدانه درصدد خدمت به ملت بودند را گرامی می دارم و همچنین به روح شهید تندگویان و تمام کسانی که جان خود در راه خدمت به مردم از دست دادند ادای احترام می‌کنم.

آیت‌الله حسینی خراسانی هفته دولت را فرصت مغتنم دولتمردان برای ارزیابی عملکرد یکساله خود دانست و تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسؤولان و دولتمردان فعلی است که خدمات و تلاش های خود را به مردم گزارش دهند و همچنین کاستی های خود را ارزیابی و رفع کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید مسؤولان وضعیت فعلی را بررسی کنند که چه پیشرفت ها، چه پسرفت ها و چه ایستایی هایی در فعالیت های خود داشتند، از این رو باید دولتمردان ضمن ارزیابی یکساله خود و برآورد ظرفیت ها و امکانات و همچنین با شناخت آسیب ها و معضلات کشور، قدم های استوارتری را برای خدمت به مردم، پیشرفت، اعتلا و تقویت نظام اسلامی بردارند.

وی با تقدیر از انگیزه و روحیه جهادی دولت انقلابی در خدمت رسانی به مردم، خاطر نشان کرد: در مدت یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد در کنار و میان مردم بودن دولتمردان به روشنی به همگان ثابت شده است.

آیت‌الله حسینی خراسانی سفرهای استانی و حضور میدانی در میان مردم را از نقاط قوت دولت آیت‌الله رئیسی ارزیابی کرد و افزود: آیت الله رئیسی و دولتمردان در این مدت یکسال 31 سفر استانی را انجام دادند که این امر سبب ایجاد صفا و صمیمیت و همچنین اعتماد دوجانبه میان مردم و دولتمردان شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید در سفرهای استانی وعده هایی داده شود که بدون پیگیری، بی سامان و بی نتیجه بماند، گفت: باید دولتمردان با توجه به ظرفیت ها، شرایط، امکانات و واقعیت های موجود جامعه به مردم وعده بدهند و طرح هایی که در هر استان و منطقه به تصویب هیأت دولت می رسد حتما پیگیری شود تا مردم این گونه فکر نکنند که مسؤولان تنها وعده ای را دادند و آن را رسانه ای کردند، اما در مرحله بعد طرح ها و وعده ها به فراموشی سپرده شده است.

آیت‌الله حسینی خراسانی بر لزوم پیگیری وعده ها و طرح های دولتمردان تأکید و بیان کرد: دولت در عمل به وعده‌های خود صادق بوده و عزم جدی دولتمردان نیز بر تحقق این طرح ها است، اما گاهی اوقات شرایط و حوادثی رخ می دهد که مسؤولان اجرای برخی از طرح ها را متوقف می‌کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: همانگونه که رهبر انقلاب خطاب به مسؤولان فرمودند که اگر نتوانستید به وعده‌هایی که به مردم داده اید عمل کنید در یک فرصت مناسب در رسانه ملی به تبیین موضوع و روشن سازی افکار عمومی بپردازند و عدم عملیاتی شدن طرح و وعده ها با مردم در میان بگذارند.

آیت‌الله حسینی خراسانی بر لزوم شفاف سازی افکار عمومی درباره عملیاتی نشدن برخی وعده ها و طرح های دولت تأکید کرد و اظهار کرد: مسؤولان برای مردم به طور روشن مسائل را بیان کنند که برخلاف پیگیری های بسیار و به دلایلی همچون نبود شرایط و امکانات این وعده ها و طرح ها را انجام ندادیم و قطعا این گونه شفاف سازی سبب ایجاد اعتماد میان مردم و دولتمردان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد