کد خبر: ۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷- 17 July 2022
ویژه‌نامه "ناظر امین"-۲۳/ گفتگوی اختصاصی با حجت الاسلام تقوی

آیت الله جنتی سدی نفوذناپذیر در برابر فشارهای دشمنان است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله جنتی که همواره مورد هجمه رسانه‌ای دشمنان قرار می‌گیرد، سدی نفوذناپذیر در برابر فشارهای دشمنان بوده و انسانی مومن است که کوله باری از تجربه و عملکردهای اثرگذار در مقاطع مختلف دارد.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان با اشاره به اینکه حراست از شورای نگهبان مصداق حراست از قانون اساسی است، گفت: شورای نگهبان ضامن شرعی بودن مصوبات مجلس و حافظ انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ بیگانگان است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در انتخابات مدافع حقوق مردم بوده است، تصریح کرد: کسانی که حق و حقوق مردم را نادیده می‌گیرند مدام به شورای نگهبان هجمه می‌کنند چون می‌دانند تا وقتی شورای نگهبان در صحنه باشد هیچ کس نمی‌تواند به رای و حقوق مردم تعرض کند.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر ضرورت استمرار نظارت شورای نگهبان بر رفتار نمایندگان در دوره نمایندگی، گفت: این درست نیست که بگویم شورای نگهبان نهایت تا زمان انتخابات مجلس باید ادامه داشته باشد و من فکر می کنم که نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان در دوره نمایندگی هم یکی از مصدایق نظارت استصوابی است؛ مثلا مقام معظم رهبری نسبت به دخالت در امور اجرایی به نمایندگان تذکر دادند حالا باید پرسید چه کسی و کدام نهاد باید بر این مهم نظارت کند؟

وی گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت شورای نگهبان داشتن نگاهی غیرجناحی است و بارها ثابت شده که شورای نگهبان در پاسداری از قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب ملاحظه هیچ گروه و جریان سیاسی را نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: شورای نگهبان نهادی است که بیشترین اعتماد مردم را کسب کرده است؛ دشمن همواره با هجمه به شورای نگهبان از مردم انتقام می‌گیرد چون دشمنان انقلاب اسلامی شورای نگهبان را همواره سدی در مقابل اهداف شوم خود می‌دانند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به انتصاب مجدد آیت الله جنتی به عضویت شورای نگهبان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله جنتی، عالِمی انقلابی و مجتهدی فاضل است که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و حتی پیش از انقلاب، خدمات بسیار زیادی به این مرز بوم کرده است.

وی تصریح کرد: آیت الله جنتی که همواره مورد هجمه رسانه‌ای دشمنان قرار می‌گیرد، سدی نفوذناپذیر در برابر فشارهای دشمنان بوده و انسانی مومن است که کوله باری از تجربه و عملکردهای اثرگذار در مقاطع مختلف دارد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

تحقق مشارکت مردم در اقتصاد، وظیفه مسؤولین است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد