کد خبر: ۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳- 11 May 2022
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تلاش مسئولان و همراهی مردم، راه حل گذر از مشکلات کشور

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: به مردم حق می دهیم که از مشکلات اقتصادی رنجور باشند و قطعا این مشکلات با تلاش بیشتر مسئولان و همیاری مردم حل خواهد شد.

تلاش مسئولان و همراهی مردم، راه حل گذر از مشکلات کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت طرح اصلاح اقتصادی دولت سیزدهم و لزوم همراهی مردم گفت: در اینکه ما در جامعه در شرایط کنونی با یک سلسله مشکلات از جمله مشکل فراگیر و آزاردهنده معیشتی و اقتصادی مواجه ایم هیچ شبهه ای نیست.

وی افزود: در اینکه دولتمردان و مسؤولان بایستی همت کنند و تمام توان خود را به کار گرفته و از نیروهای کارآمد دلسوز کمک بگیرند تا این مشکلات را هرچه زودتر کم و در نهایت برطرف کنند، این هم از مطالبات به حق نظام و مردم از مسؤولان نظام است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد در بدنه دولت ابراز کرد: در اینکه بعضی از مسؤولان ما شاید از شایستگی و توانایی های لازم مدیریتی برخوردار نباشند، بحث مهمی است که کسی در آن اشکال ندارد و بایستی دولت تدبیری برای به کارگیری نیروهای کارآمد و متعهد به کار ببندد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مطالبات به حق و فوری مردم و با توجه به واقعیات اجتماعی، منطقه ای و بین المللی یادآور شد: عده ای هرچند از سر دلسوزی به خاطر همراهی با مردم عزیز و نجیب ایران اظهارنظرهایی می کنند که نتیجه اش نادیده گرفتن این همه خدمات و افتخارات نظام می شود.

وی ادامه داد: برخی اظهارنظرهای ناخواسته منجر به همسویی و همصدایی با معاندان و دشمنان نظام و کشور می شود و دامن زدن به روحیه یأس و ناامیدی مردم و اتهام زنی به مدیریت نظام به ناکارآمدی مدیریت نظام منجر می شود که از این مسائل باید پرهیز کرد.

آیت‌الله حسینی خراسانی راه حل منصفانه و واقع بینانه را نقدی دانست که به تضعیف نظام و تقویت جبهه عناد با کشور منجر نشود و تصریح کرد: مطالبه و نقد مسؤولان لازم و ضروری است تا تلاش خود را بیشتر کنند اما مردم عزیز همانند چهل و سه سال گذشته که طوفان های دشواری را پشت سر گذاشته اند باید وفاداری، همراهی و صبر خود را از دست ندهند.

وی با اشاره به حضور و حمایت مردم در بزنگاه ها از نظام اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حل مشکلات به تضعیف و دامن زدن به ناامیدی و مطرح کردن ناکارآمدی نظام نیست چرا که این همان خواسته دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است و خلاف مصالح کشور، مردم و آرمان‌های نظام است لذا باید بیش از پیش به هوش باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به همراهی و هوشیاری مردم گفت: منظور ما این نیست که مسؤولان بی نقص هستند بلکه آن ها باید بیشتر از گذشته تلاش کنند و منظور ما از تلاش تنها دوندگی و کار فیزیکی نیست بلکه باید فکر کنند و کار کارشناسانه انجام دهند.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای کارآمد ابراز کرد: اگر فکر می کنند بدنه مدیریت ضعف هایی دارد باید جبران کنند چرا که نیروهای کارآمد، خلاق و دلسوز در کشور کم نداریم از این رو باید ملاحظلات سیاسی را کنار گذاشته و نیروهای کارآمدِ دلسوزِ وفادار به نظام و ملت را وارد عرصه مدیریت کنند.

آیت‌الله حسینی خراسانی با توجه به عبور از بحران های پیش رو و شکست دشمنان نظام اظهار کرد: با این وجود به مردم حق می دهیم که از مشکلات اقتصادی رنجور باشند اما هیچ یک از مشکلات نمی‌تواند نتیجه اش تضعیف دولت و مدیریت کشور باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مطالبات مردم به حق و رنج دهنده است اما دوستان انقلاب نباید حرف هایی را با نیت دلسوزی القاء کنند که نتیجه اش همان باشد که دشمن دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

دکتر طحان نظیف سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره تایید طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است