کد خبر: ۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰- 24 April 2022
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

خدمتگزاری و نقش تعیین کننده در منطقه، علت هجمه به سپاه

عضو فقهای شورای نگهبان ولایت پذیری را ویژگی بارز سپاه دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک عطیه الهی برای ملت و جبهه مستضعفان در سراسر جهان است.

خدمتگزاری و نقش تعیین کننده در منطقه، علت هجمه به سپاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تیزهوشی، فراست و بصیرت امام راحل تاسیس و شکل گرفت یک عطیه الهی برای کشور، ملت، نظام ما و دنیای اسلام و جبهه مستضعفان در سراسر جهان است.

وی افزود: سپاه به عنوان بخشی از قوای مسلح نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا انجام وظیفه می کند که اطاعت پذیری آن ها برکات فراوانی به ارمغان آورده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره خدمات سپاه پاسداران اظهار داشت: برکات تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر احدی پوشیده نیست، امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید سپاه همواره رو به جلو در حرکت است و پیشرفت های سپاه را مورد تاکید و برجسته می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فرمانده کل قوا همواره از سپاه به عنوان پشتیبان مهم انقلاب و حافظ نظام و ملت حمایت گسترده و همه جانبه دارند.

وی با اشاره به درخشش تحسین برانگیز دیگر نیروهای مسلح خصوصاً ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگرچه ارتش جمهوری اسلامی نیز در حوزه دفاعی و حراست از کشور قدرتمند و تحسین برانگیز است اما مسأله سپاه یک مسأله ویژه ای است و همه دشمنان ما روی سپاه حساس هستند چرا که نقش تعیین کننده و حساسی در منطقه دارد.

آیت الله حسینی خراسانی پیشرفت های حیرت انگیز سپاه را در سایه اطاعت پذیری از ولایت دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه های مختلف خصوصاً در حفاظت و صیانت از تمامیت ارضی، استقلال کشور و انقلاب اسلامی بسیار موفق ظاهر شده است و برکسی پوشیده نیست که این سربلندی و عزت را در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب و ولایت پذیری دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان سپاه را یک مجموعه منسجمِ متحد، مومن، معتقدِ انقلابیِ جهادیِ پای کارِ گوش به فرمان و تابع رهبری توصیف کرد و یادآور شد: ای کاش این روحیه و رویکرد اطاعت از رهبری و پیاده کردن سیاست های کلان رهبری در دیگر مجموعه های نظام پیاده و تقویت می شد.

وی در پایان سپاه را عزت و افتخار ملت دانست و تصریح کرد: سپاه موجب عزت انقلاب، کشور و ملت شده است، ان شاء الله خداوند روز به روز بر این عزت بیفزاید و این روحیه مبارک اطاعت پذیری از ولایت فقیه روز به روز در این مجموعه پرنگ تر و در سایر مجموعه ها جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

دکتر طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات