کد خبر: ۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰- 25 January 2022
در مراسم معارفه رئیس دفتر نظارت استان زنجان

دکتر صادقی مقدم: ناظران مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه ناظران، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند از حضور داوطلبانه ناظران شورای نگهبان در برگزاری باشکوه انتخابات در نظام مقدس اسلامی تشکر کرد.

دکتر صادقی مقدم: ناظران مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در آیین تکریم و معارفه رؤسای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و مقام مادر گفت: این ایام متعلق به شخصیتی است که بهانه خلقت است و ایشان الگویی نمونه برای همه مردان و زنان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی ولادت امام خمینی (ره) با میلاد حضرت زهرا (س) تصریح کرد: عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل هستیم؛ ایشان به همه جسارت داده و مسیر حرکت انسان‌ها را تغییر داد و اسلام ناب محمدی (ص) را دوباره احیا کرد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با گراميداشت ياد و خاطره آیت الله موسوی زنجانی و ادای احترام به مقام حضرت آیت الله عمید زنجانی گفت: ايشان شخصیتی بودند که همه اعتبار و حیثیت خود را برای انقلاب گذاشتند و در بازنگری قانون اساسی، در تبیین مبانی فکری نهضت اسلامی نقش ماندگار ايفا کردند و آثار فاخری از خود به جای گذاشتند.

دکتر صادقی مقدم با بیان اینکه امروز ما میراث‌دار نهضتی هستیم که بهای سنگینی برای آن پرداخته شده و این نهضت در واقع مرهون تلاش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، علمای دیگر و خون پاک شهدا است، افزود: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شرمنده شهیدان و امام راحل نشویم و همچون سردار سلیمانی اخلاص را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اصل چهار قانون اساسی، جوهره اصلی قانون اساسی بوده و براي صيانت از آن نهاد شوراي نگهبان ايجاد شد، اظهار داشت: ناظران، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند و جا دارد از حضور داوطلبانه و جهادی ناظران شورای نگهبان در فرایند نظارت بر انتخابات تشکر کرد.

در پایان مراسم از زحمات حسین میرزاپور تجلیل و محمدجواد محمدی به مدت سه سال به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

تحقق مشارکت مردم در اقتصاد، وظیفه مسؤولین است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد