کد خبر: ۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴- 05 December 2021

آیت‌الله جنتی: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد، تا زمانی که انقلاب مردمی است، با قدرت است.

آیت‌الله جنتی: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حزیراوی و سرداران نقدی، شکارچی، رمضان شریف، نائینی و سخنگوی ارتش، امیر تقی خانی و دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و آقای دکتر حشمت‌الله قنبری، نماینده سخنرانان کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنانی را ایراد کردند.

در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله جنتی رئیس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات، حکم انتصاب حجت الاسلام موسی پور به عنوان رئیس جدید این شورا به وی اعطا شد.

در این مراسم حضرت آیت الله جنتی ضمن تشکر از پیام مقام معظم رهبری و تبریک به رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مورد اعتماد رهبری قرار گرفتند؛ نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از قدیمی‌ترین نهادها دانست که از اول انقلاب شکل گرفته و هدف از تاسیس این نهاد را جلوگیری از اختلاف نظر و رای عنوان کرد و تصریح داشت: قرار بود اختلاف نظری پیش نیاید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اهمیت مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد، تا زمانی که انقلاب مردمی است، با قدرت است، حضور مردم قدرت و قوت نظام را نشان می‌دهد و اثبات مردمی بودن نظام در برابر بدخواهانی که حضور مردم را شعاری تلقی می‌کنند، است.

در ادامه آیت الله جنتی با تشکر از مردم در این چهار دهه انقلاب که با حضورشان امتحان خوبی را در پیشگاه الهی کسب کردند افزود: از حضور مردم در مراسم‌های مختلف خاضعانه تشکر می‌کنم، مردم خوب امتحان پس دادند، از طرفی باید مردم احساس کنند حضورشان در مراسم‌ها موثر است.

رئیس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: حضور مردم نجیب و مجاهد و همیشه در صحنه ایران امید دشمن را از ضربه زدن به نظام مایوس کرده است.

آیت الله جنتی در خاتمه ضمن ابراز رضایت از کارکنان ودست اندرکاران شورای هماهنگی تبلیغات و پذیرش مسئولیت آقای موسی پور تصریح کرد: برنامه‌های خوبی انجام گرفت و امیدوارم با هماهنگی نهادهای مختلف از جمله رسانه ملی و دیگر نهادها بتوانیم به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنیم.

آیت‌الله جنتی: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه مهر تایید رهبر انقلاب اسلامی بر خدمات صادقانه آیت الله جنتی و رضایت از عملکرد ایشان حسن ختامی شایسته بر پایان این مسئولیت بود، گفت: تعظیم، تعمیق و بزرگداشت شعار اسلامی و مراسم و مناسبت های انقلابی یک کار بی اثر و کم اثر نیست و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آیت الله جنتی این فقیه بصیر و گرانقدر عمر خود را در راه تعمیق شعار اسلامی و انقلابی صرف کردند.

نماینده ولی فقیه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که نظام اسلامی مقتدرِ مظلوم است، خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نظام به قدری است که دشمنان نظام اسلامی نیز به آن اعتراف می کنند به طوری که حتی برخی عناصر رژیم پهلوی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فخر و مباهات می کنند. امروز بزرگترین ارتش دنیا از جلوه های اقتدار ایران وحشت دارد.
نماینده ولی فقیه و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن باید به دغدغه همه مسئولان و ارکان نظام تبدیل شود، گفت: ما نیازمند هماهنگی، همکاری و هم افزایی و انسجام فعالیت های تبلیغاتی و رسانه‌ای هستیم. اگر در این جنگ پراکنده عمل کنیم نمی توانیم در برابر آرایش منظم دشمن توفیقی داشته باشیم.

وی افزود: ساده انگاری تبلیغات اسلامی ما را به نتیجه مطلوب نمی رساند و به همین خاطر ما نیازمند اتاق های فکر در این حوزه هستیم. در همین راستا بهره‌مندی از ظرفیت عظیم نیروی انسانی جوان و انقلابی یکی از محورهای اصلی برنامه بنده برای مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. همچنین جهاد تبیین با استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی ظرفیت عظیمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

آیت‌الله جنتی: انقلاب ما ، انقلابی مردمی بود و باید تا آخر هم مردمی باشد

دکتر حشمت الله قنبری، نماینده سخنرانان کشوری شورای هماهنگی تبلیغات وجه تمایز جلسه فوق با سایر جلسات را تقدیر از شخصیت عالم، مجاهد و شخصتی که هویت او با انقلاب پیوندی ناگسستنی دانست و افزود : در تشریح فضایل آیت الله جنتی همین بس که دشمنان انقلاب اسلامی، دشمن ایشان هستند.

وی همچنین به نقش تاریخی آیت الله جنتی در دو مقطع سال 88 و رخدادهای سال 78 اشاره داشت و گفت: حضور آیت الله جنتی در دفع فتنه عظیمی که علیه نظام طراحی شده بود، نقشی گران سنگ و غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

فیلم| آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات

پربازدید ها

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی نمایندگان خود در شعب أخذ رأی را معرفی کنند

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود