کد خبر: ۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸- 11 September 2021
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد؛

ژن توطئه همواره در آمریکایی ها وجود دارد

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ژن توطئه همواره در آمریکاییها وجود دارد گفت: آنها بدانند هر قرار توطئه آمیزی علیه ایران ببندند، تودهنی محکم از ملت ایران خواهند خورد.

ژن توطئه همواره در آمریکایی ها وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با بیان اینکه ارکان نظام مجدداً شکل گرفتند، گفت: کابینه دولت سیزدهم تشکیل شده و دوره جدید قوه قضاییه نیز شکل گرفته و مجلس شورای اسلامی با قوت مسیر خود را ادامه می دهد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مسؤولان نظام به دنبال کار و خدمتگزاری برای ملت ایران هستند، افزود: سران نظام و مسؤولان درصددند که مشکلات کشور و مردم را حل کنند و خداوند آنها را در این راه کمک و یاری خواهد کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از سفرهای استانی رییس جمهور به استان‌های مختلف، بیان کرد: آیت الله رئیسی به مناطقی سفر می‌کند که کمتر مسؤولی در رژیم طاغوت و حتی بعد از انقلاب به این مناطق سفر کرده که این نشانگر آن است که رییس جمهور از جنس مردم است.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: دادستان کل کشور با بیش از ۱۰۰ قاضی پرونده ها را در زندان های مختلف بررسی می کند تا زمینه آزادی زندانیان فراهم شود.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: هر گاه گزارشی از تخلف در زندان ها داده شود، مسوؤلان قوه قضاییه به سرعت به این مسأله رسیدگی می کنند که این حرکت ها جای تشکر و قدردانی دارد.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به سرعت لوایح مربوط به حل مشکلات مردم را مورد بررسی قرار می دهند.

وی در ادامه به مسائل و حوادث روز افغانستان پرداخت و گفت: خروج حقارت آمیز نظامیان آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال ننگ بزرگی برای ایالات متحده آمریکا است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ژن توطئه همواره در آمریکایی ها وجود دارد، تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند که هر قرار توطئه آمیزی علیه نظام اسلامی ببندند، تودهنی محکم از ملت ایران خواهند خورد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی حامی مردم و منافع مردم افغانستان است، گفت: باید مذاکرات بین تمام گروه های افغانی درباره تشکل حکومت این کشور شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایران دنبال مذاکرات فرسایشی نیست و اقتصاد خود را به مذاکرات گره نخواهد زد، افزود: جمهوری اسلامی ایران با مذاکرات مخالف نیست، اما باید نتیجه مذاکرات لغو تمام تحریم‌های اقتصادی و نظامی علیه ایران باشد.

نماینده مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود به یادآوری مناسبت های روز پرداخت و گفت: ۱۷ شهریور یادآور به خاک و خون کشیده شدن مردم در میدان شهدای تهران توسط رژیم ستمشاهی است که این حادثه سبب تسریع سقوط رژیم پهلوی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: در گذشت آیت الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران در ماه شهریور بوده که ایشان از مجاهدان مبارز انقلابی بود و بعد از پیروزی انقلاب در تحکیم نظام اسلامی، امام خمینی (ره) را همراهی کرد.

وی با اشاره به ارتحال شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در هفته گذشته، گفت: ایشان از جبهه مقاومت در لبنان حمایت می‌کرد و رهبر معظم انقلاب ارتحال این عالم جلیل القدر را به دبیر کل حزب الله تسلیت گفتند.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود، ماه صفر را یادآور رنج دیدگان و کاروان آزادگان عاشورا دانست و افزود: کاروان آزادگان وظیفه اخلاقی و تکلیف شرعی خود دست برنداشتند و به تبیین و افشای حقایق واقعه عاشورا پرداختند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: یزیدیان به دنبال این بودند که حادثه کربلا و جنایت های خود را در عاشورا کتمان و تحریف کنند، اما با افشاگری ها و بیان حقایق توسط حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) به این هدف دست نیافتند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: یزدیان درصدد بودند اصحاب و یاران امام حسین(ع) را خارجی و غیرمسلمان معرفی کنند، اما روشنگری های کاروان آزادگان سبب شد که یزیدیان به این نقشه شوم نرسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

فیلم| آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات

پربازدید ها

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی نمایندگان خود در شعب أخذ رأی را معرفی کنند

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود