کد خبر: ۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴- 17 July 2021
سخنگوی شورای نگهبان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت علمی - پژوهشی پژوهشکده شورای نگهبان برای تولید محتوای رسانه‌ای

سخنگوی شورای نگهبان گفت: حتما در دوره جدید، از ظرفیت جناب آقای دکتر کدخدایی در ریاست پژوهشکده و همچنین ظرفیت علمی و پژوهشی این پژوهشکده در جهت اطلاع رسانی بهتر و عمیق‌تر، بهره خواهیم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان در جمع کارکنان روابط عمومی شورای نگهبان، به مناسبت 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، با تاکید بر اهمیت معنویت در خدمت به نظام جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی ما کارکنان این است که به مردم خدمت کنیم و این مسئولیت‌هایی که در اختیار داریم را برای خدمت بیشتر و بهتر، به آیندگان تحویل دهیم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه کارکنان باید رضای خدا و خودارزیابی را در انجام امورات کاری خود، در نظر داشته باشند، گفت: باید نیت خود را خالص کنیم و برای رضای خدا کار را انجام دهیم و در این صورت است که خداوند متعال به جان و مال و وقت‌مان برکت می‌دهد و از هدایت‌های خدا بی‌نصیب نخواهیم ماند.

استفاده از ظرفیت علمی - پژوهشی پژوهشکده شورای نگهبان برای تولید محتوای رسانه‌ای

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان به اهمیت خودباوری در میان کارکنان اشاره داشت و گفت: خودباوری به افزایش توانمندی باعث شده و منجر به این می‌شود که پرتوان‌تر به انجام وظایف پرداخته و آینده خوبی را رقم بزنیم.

دکتر کدخدایی با برشمردن اهمیت و نقش ارتباطات و اطلاع رسانی در جهان امروز افزود: آقای دکتر طحان نظیف به عنوان سخنگوی جدید شورای نگهبان، در جهت ارتقاء اطلاع رسانی و انجام اقدامات بهتر در این حوزه، حرکت خواهند کرد و ان شاءالله در این مسیر هم موفق خواهند بود.

دکتر کدخدایی همچنین به سیر تاسیس روابط عمومی در این نهاد از سال 84 پرداخت و از زحمات مدیران اسبق و مدیریت فعلی این نهاد که با ایجاد فضای آرام بستری را برای انجام کارهای تخصصی به شکلی صحیح را ترسیم کردند، تقدیر کرد.

همچنین در این نشست، دکتر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان، تکریم دکتر کدخدایی را تکریم تلاش و توان بالا در اداره کشور دانست و افزود: دکتر کدخدایی در جایگاه سخنگوی شورای نگهبان مشورت پذیری، فهم رسانه‌ای بالا و اعتماد به جوانان را در عمل به منصه ظهور رساندند و این از ویژگی‌ها و خصوصیات قابل توجه ایشان است.

استفاده از ظرفیت علمی - پژوهشی پژوهشکده شورای نگهبان برای تولید محتوای رسانه‌ای

وی همچنین حرکت رو به رشد شورای نگهبان در اطلاع رسانی در سالیان اخیر را نسبت به گذشته "جهش" نامید و گفت: به لطف زحماتی که جناب آقای دکتر کدخدایی در طول سالیان اخیر کشیده‌اند، امروز اطلاع رسانی در شورای نگهبان از موضع منفعل در حال ارتقاء به موضع فعال است.

سخنگوی شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر استفاده از ظرفیت پژوهشکده شورای نگهبان در تولید محتواهای رسانه‌ای، گفت: حتما در دوره جدید، از ظرفیت جناب آقای دکتر کدخدایی در ریاست پژوهشکده و همچنین ظرفیت علمی و پژوهشی این پژوهشکده در جهت اطلاع رسانی بهتر و عمیق‌تر، بهره خواهیم برد.

در پایان، مدیران و کارکنان روابط عمومی شورای نگهبان به پاس مجاهدت‌های دکتر کدخدایی در جایگاه سخنگویی شورای نگهبان، با اهدای هدیه‌ای از ایشان تجلیل کردند.

استفاده از ظرفیت علمی - پژوهشی پژوهشکده شورای نگهبان برای تولید محتوای رسانه‌ای

استفاده از ظرفیت علمی - پژوهشی پژوهشکده شورای نگهبان برای تولید محتوای رسانه‌ای

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد