کد خبر: ۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸- 31 December 2020
سخنگوی شورای نگهبان:

مردم منطقه پشتیبان راه و مکتب شهید سلیمانی هستند/ خدمات حاج قاسم هنوز ناشناخته است

دکتر کدخدایی گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد همه مردم نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه از راه و مکتب شهید سلیمانی پشتیبانی می کنند.

مردم منطقه پشتیبان راه و مکتب شهید سلیمانی هستند/ خدمات حاج قاسم هنوز ناشناخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از رادیو مقاومت، دکتر «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان که مهمان برنامه «عصر مقاومت» بود، طی سخنانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد تنها نبود که نگاه شخصی نسبت به مسائل داشته باشد. او انسانی صلح طلب بود که دغدغه آرامش مردم را داشت و در هر جا که لازم بود حضور پیدا می کرد و فرقی نداشت در میان سیل زدگان باشد یا جنگ تحمیلی یا در منطقه که گرفتار جنایت های تروریست ها شده بود.

وی ادامه داد: ایشان برای ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از تعرض به جان و مال و ناموس مردم تلاش می کرد و در آخر نیز جان عزیزش را در این راه هم فدا کرد و درود بر این مرد خدا و سردار دلها و مرد مقاومت و مرد میدان که همه ما کم و بیش با ایشان آشنا هستیم.

دکتر کدخدایی عنوان داشت: اگرچه خدمات ایشان آنقدر زیاد و ناشناخته است که سالها طول می کشد که حتی دوست داران این مرد خدا با خدمات و ایثارگری هایشان آشنا شوند. طبیعتا در جبهه اسلام و مردمی و مقاومتی که الان هستیم و در مقابل کفر و ستمی که هست نیازمند چنین مردمانی هستیم که بتوانند با ایثار و فداکاری در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنند.

وی افزود: خیلی وقت است که دشمنان تلاش می کنند این فکر و نگاه را از مردم ما بگیرند. مردمی که در بیش از ۴۰ سال در مقابل طاغوت، صدام ملعون و ظلمی که آمریکا به آنها داشته مقاومت کرده است. طبیعتا شخصیت شهید سلیمانی شخصیتی بود که مکتبی را رقم زد و ایشان در منطقه مکتبی ایجاد کرد که این مکتب به دنبال ایجاد آرامش و صلح هست اگرچه دشمنان نتوانستند این موفقیت ها را ببینند.

سخنگوی شورای نگهبان، ادامه داد: به نظر می رسد که در منطقه هزاران فرد شبیه به ایشان هستند و از مکتب ایشان آموزش دیده و سیراب شدند و راه مقاومت و مقابله با ستم را ادامه خواهند داد. اگر حتی از نگاه حقوقی صرفا نگاه کنیم شهادت حاج قاسم در واقع اقدامی تروریستی و جنایت کارانه توسط رژیم آمریکا بود و افکار عمومی دنیا را به این نکته جلب کرد که آمریکا نمی خواهد در منطقه صلح و آرامش باشد و می خواهد همچنان از تفرقه و ظلم و ستمی که می کند، از منطقه بهره ببرد و می خواهد با کسانی که با تکفیری ها و تروریستی ها مقابله می کنند، به مقابله برخیزد.

دکتر کدخدایی عنوان داشت: آمریکا اگر در رفتار و گفتارش صداقت داشت باید می دید در منطقه چه کسانی در مقابل تروریست ها قد علم کردند. چرا آمریکا و دولت هایی که با او همراه بودند، در مقابله با تروریست ها هیچ اقدام موثری انجام ندادند و شهید سلیمانی که در مقابل این تروریست ها بود را ترور کردند؟ و این معلوم می کند که خود این تروریست ها هم دست پرورده رژیم آمریکا و مقامات آمریکا بودند و عامدانه این اقدامات تروریستی و گروه های تروریستی را در منطقه ایجاد کرده تا منافعشان را تامین کنند.البته شهادت سردار نشان داد همه مردم نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه از راه و مکتب شهید سلیمانی پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد