کد خبر: ۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵- 03 August 2020
آیت الله جنتی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با روحیه انقلابی کارهای بزرگی را انجام داده است

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با کارکنان این نهاد گفت: در ۴۰ سال گذشته این شورا خدمات بسیار ارزنده‌ای داشته و با روحیه انقلابی کار‌های منحصر به فرد و بزرگی را انجام داده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با روحیه انقلابی کارهای بزرگی را انجام داده است
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح روز یکشنبه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۹ در دیدار با اعضاء و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، با تبریک اعیاد شریف غدیر و قربان و تبریک چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ۴۰ سال گذشته این شورا خدمات بسیار ارزنده‌ای داشته و با روحیه انقلابی کار‌های منحصر به فرد و بزرگی را انجام داده است.

آیت الله جنتی افزود: هر چه داریم، اول از خداوند متعال و سپس از مردم داریم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه سازی برای به صحنه آمدن مردم شریف ایران، نقش خیلی مهمی ایفا کرده است. البته در این ۴۰ سال، نظام اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه قوام یافته و پا بر جا مانده است و اول از خداوند و سپس از مردم تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: هر افتخار و موفقیتی تاکنون به دست آمده، آفریده این مردم بوده است و این مردم بودند که ۸ سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و همه فتنه‌ها را با حضور خود، خنثی کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

این مقام مسئول با اشاره به فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ گفت: در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ برخی به دنبال متزلزل کردن مردم و نظام بودند، ولی مردم با حضور خود در صحنه در ۲۳ تیر همان سال با یک حرکت انقلابی و مستحکم همه نقشه‌های فتنه گران را به باد دادند و فتنه خاموش شد.

وی افزود: در سال ۸۸ نیز، بدترین نقشه‌ها توسط دشمن طراحی شد و مملکت را به آشوب کشیدند و ماه‌ها این مردم در اضطراب به سر بردند و خیال دشمن راحت بود که این فتنه‌ی حساب شده و طراحی شده، نظام اسلامی را سرنگون می‌کند. اما در یک حرکت آرام مردمی و بدون فعالیت نظامی و تنها با حضور مؤثر و دشمن شکن مردم در ۹ دی ۸۸ آن فتنه پیچیده، با آن نقشه‌های حساب شده که سال‌ها توسط دشمنان طراحی شده بود، در عرض چند ساعت و چند روز با راهپیمایی‌های سراسری مردم خاموش شد.

آیت الله جنتی ادامه داد: در سال‌های مختلف از جمله سال ۹۸ نیز آشوب‌هایی به راه افتاد که با لطف و هدایت خداوند متعال، ناکام ماند و این از لطف خداوند است که فتنه‌هایی را که دنبال آشوب و اغتشاش و خرابی و ویرانی در کشور است، توسط مردم و طی یک حرکت آرام مردمی خاموش می‌شود.

وی تاکید کرد: از خدا می‌خواهیم برای این مردم که سختی‌های زیادی را در این راه تحمل کردند، خیر و برکت نازل کند و به خصوص در این مدتی که دنیا دچار بیماری کرونا شده است، مشکلات مختلف مردم از جمله گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی نیز از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و خدمات آن در طول سال‌های گذشته همواره تقدیر کردند. اگر این شورا نبود، ناهماهنگی و گسستگی میان دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسم‌های انقلاب به وجود می‌آمد و شورا به این فعالیت‌ها با مدیریت شایسته، انسجام داد و باید به کار‌ها و اقدامات خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حداقل امکانات به صورت انقلابی و خالصانه و صادقانه فعالیت کرده است. این شورا توانسته با کمترین هزینه به صورت سراسری در همه شهر‌ها و حتی برخی روستاها، راهپیمایی‌های عظیم سراسری را مدیریت و هماهنگی کند و کار‌های بزرگی در این شورا انجام شده است که هم از مردم و هم از کارکنان شورا تشکر می‌کنم که مجاهدانه و با حداقل امتیازات و توقعات در این عرصه حضور دارند و کار می‌کنند.

آیت الله جنتی با بیان این که روحیه انقلابی خیلی از مشکلات را حل می‌کند یادآور شد: ما باید مانند سال ۵۷ که انقلابی عمل کردیم، همچنان با روحیه انقلابی و صبر و تحمل سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و ان شاء الله به لطف خدا به مقصد برسیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: تمام توجه و امید ما به لطف خدا و حرکت‌های انقلابی مردم است که از خدا درخواست داریم این مردم را که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و جوانان خود را تقدیم کردند و انواع سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را تحمل کردند، یاری کند و خیر و برکت خود را از آسمان و زمین به سوی این مردم نازل فرماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به این که دشمن از قدرت و سیاست‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گیج و درمانده شده است، گفت: این راه سختی‌ها و ناهمواری‌های زیادی داشته و دارد و با لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب این راه را طی کردیم و در نهایت دشمن شکست می‌خورد.

آیت الله جنتی با بیان این که دشمن هرگز از ضربه زدن به ما دریغ نکرده افزود: انواع دشمنی‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران اعمال شد. تحریم‌ها نتوانست در بالاترین سطح خود کاری از پیش ببرد و اکنون می‌بینیم که آمریکا در حال متلاشی شدن است.

وی اضافه کرد: خداوند از دشمنان غافل نیست. اسرائیل و عربستان و آمریکا، مردم شریف و مقاوم یمن را به آتش می‌کشند و آل سعود در این کشور جنایت می‌کند و این قدرت‌های شیطانی و فرعونی به یاری خداوند نابود و شکسته خواهند شد و دل مردم یمن و ستمدیده شاد می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد