کد خبر: ۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹- 12 March 2020
دکتر طحان نظیف:

در کنار هم کرونا را شکست می‌دهیم

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: در کنار ناراحتی از این سیاهی ها، صحنه‌های زیبایی همچون تلاش پزشکان و پرستاران امید، مروت و جوانمردی ایران اسلامی را دوباره نمایش داد و نشان داد همه باهم به توان ما این ویروس منحوس را شکست می‌دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

حدودا سه هفته‌ای است که روز و شب را داریم با اخبار کرونا سپری می‌کنیم. ویروس منحوسی که زندگی روز‌های پایان سال را به خودش گره زده و محدودیت‌هایی را به کسب و کار، رفت و آمد، درس و تحصیل، سرگرمی و تفریح و ... وارد کرده. دل‌های برخی را داغدار کرده و به کار و سرمایه برخی دیگر خسارت زده. این ویژگیِ هر ابتلا و گرفتاری است. ما در این ابتلا‌ها چگونه‌ایم؟ برای رفع بلا و گرفتاری چه می‌کنیم؟ با داغ عزیزان و زیان مادی‌مان چگونه برخورد می‌کنیم؟ برای عادی زندگی کردن چه می‌کنیم؟

ما روز‌های سختی را در کنار هم گذرانده‌ایم. جنگ، تحریم، سیل و زلزله را پشت سر گذاشته‌ایم. غم و ترس را تجربه کرده‌ایم. اما کنار هم مانده‌ایم و کشتی را از طوفان‌ها به سلامت عبور داده‌ایم. با همه سختی‌ها، پرچم ایران اکنون بلند است و سرافرازتر نیز خواهد شد.
 
در کنار هم کرونا را شکست می‌دهیم

دعا و توکل، مراقبت و توجه به توصیه‌های بهداشتی، صبر و بردباری، چاره‌جویی و کمک به گرفتاران، ایجاد آرامش فکری و مثبت نگری، کمترین کار‌هایی است که هر کس می‌تواند برای ایجاد حال خوب در خود و جامعه انجام دهد.

آن‌ها که این روز‌ها بذر یاس و ناامیدی می‌پاشند، آن‌ها که دروغ پراکنی و شایعه سازی می‌کنند و آن‌ها که سلامتی مردم را به احتکار می‌برند، مردگانی متحرک و مبتلا به مرضی بدتر از کرونا هستند که باید هرچه سریعتر درمان شوند.

در کنار ناراحتی از این سیاهی‌ها، صحنه‌های زیبایی همچون تلاش پزشکان و پرستاران برای بهبودی بیماران، فعالیت‌های متخصصان برای تولید داروی این ویروس، همدلی خواهران و برادران جهادی و هیاتی برای پاکسازی اماکن عمومی، کوشش صنعت‌گران و کارگران برای تولید حداکثری مواد بهداشتی و اقلام درمانی، بخشش اجاره بهای اماکن استیجاری و... امید، مروت و جوانمردی ایران اسلامی را دوباره نمایش داد و نشان داد در سختی‌ها مثل همیشه کنار هم هستیم و همه با هم به توان ما این ویروس منحوس را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود

تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

«وعده صادق» ضربِ شست ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطعنامه علیه ما تصویب کند

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد