کد خبر: ۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸- 04 May 2019
آیت‌الله جنتی:‌

آنها که از آمریکا می‌ترسند مشرک هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید به اینها گفت که شما از خدامی ترسید یا از آمریکا؟ اگر از آمریکا می ترسید، مشرک هستید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: قدرت خدا شکست ناپذیر است و اگر با خدا هیچ کس نمی‌تواند ما را شکست دهد. در میدان جنگ هم همین خدا ما را پیروز کرد. این ما نیستیم بلکه خداست که کار را به سرانجام می‌رساند.
آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه دل‌ها به دست خداست، گفت چه کسی روز ۲۲ بهمن مردم را صحنه کشاند؟ برخی می‌گفتند با این گرانی‌ها و مشکلات، حاضر نیستند به صحنه بیایند، اما مردم پرشورتر از سال‌های قبل آمدند، چرا؟ چون دل‌ها دست خداست.
وی خاطرنشان کرد: در ماجرای یهود بنی نظیر، آن‌ها تصور می‌کردند که دژهایشان غیرقابل نفوذ است، اما خدا از راهی وارد شد که آن‌ها فکرش را هم نمی‌کردند. خدا می‌فرماید ما ترس را به دل ان‌ها انداختیم و تصور کردند که الان مسلمانان می‌آیند و آن‌ها را قتل عام می‌کنند و از ترس اینکه خانه هایشان به دست مسلمین نیفتد، خودشان خانه‌ها را خراب کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دل آمریکایی‌ها و دل ما دست خداست و اوست که خوف ما را در دل دشمن می‌اندازد. خدا بود که دل‌های جوانان را ناگهان عاشق امام خمینی کرد.
وی تصریح کرد: هیچکس باور نمی‌کرد که یک نظام نوپا که همه قدرت‌های دنیا در مقابلش ایستاده اند، بتواند در برابر هجمه‌ها ایستادگی کند. ما باید هرچه می‌توانیم کار کنیم، اما باید بدانیم که آنکه کار را به نتیجه می‌رساند، خداست.
آیت الله جنتی گفت: باید به این نکته در میادین صلح و جنگ توجه داشته باشیم. مشکلات فرهنگی و اقتصادی دست به دست داده است، اما ما در صف بدریون و خیبرگشاها، عاشورایی‌ها وحسینی‌ها قرار گرفته ایم، اما نمی‌توانیم تعجیل داشته باشیم، چون امور در این دنیا تدریجی است.
وی افزود: انبیای الهی همه در طول زمان موفق شدند. باید ایستاد و مقاومت کرد، خدا به حضرت موسی گفت که ما تو را پیروز می‌کنیم، اما تو و برادرت باید محکم بر سر راه خود بایستید.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید مردم را دلگرم کرد، بعضی می‌خواهند بگویند تاریخ مصرف برخی شعار‌ها گذشته است و باید با دشمن کنار آمد. باید به این‌ها گفت که شما از خدامی ترسید یا از آمریکا؟ اگر از آمریکا می‌ترسید، مشرک هستید.
وی ادامه داد: باید در این مسیر صبر و تقوا داشت. خداوند می‌فرماید که چه بسا جمعیت‌های کوچکی بر جمعیت‌های بزرگی پیروز شدند و در طول تاریخ هم همیشه چنین بوده است جمعیت‌های حق کمتر بوده است.
آیت الله جنتی گفت: این بیانیه گام دوم را فصل به فصل جلوی چشم بگذارید و به ان عمل کنید. باید به توصیه فراز‌های پایانی عمل کرد و در رسانه‌ها به ان توجه شود.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری، وی را عالمی و انقلابی خواند و بیان داشت: چنین عالمی به درد انقلاب می‌خورد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خیلی‌ها هستند که در اوایل انقلاب‌ها و حرکت‌ها خود را انقلابی می‌خوانند، اما در وسط راه پشیمان می‌شوند، اما ما باید امیدوار باشیم و بدانیم که پیروزی نهایی با ماست.
وی افزود: انقلاب ما انقلاب الهی بوده و پیروزی‌هایی که در این سال‌ها داشتیم باید به حساب خدا و امام زمان بگذاریم. خداوند بود که اجازه نداد دشمنی که به راحتی بر تمامی کشور‌ها مسلط می‌شود بر این سرزمین مسلط شود.
آیت الله جنتی تصریح کرد: خداوند با یک اشاره توطئه طبس علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرد و در بحث تحریم‌های اقتصادی نیز ما را کمک می‌کند.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود

تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

«وعده صادق» ضربِ شست ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطعنامه علیه ما تصویب کند

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد