کد خبر: ۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱- 10 May 2017

دریافت گزارش هایی از تخلفات تبلیغاتی برخی نامزد‌ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزد‌ها و یا ستادهای آن‌ها واصل شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، دکتر کدخدایی در حاشیه جلسه صبح امروز هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما که آیا شکایتی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها به این هیئت واصل شده است یا خیر، افزود: گزارش هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزدها و یا ستادهای آنها واصل شده است که این گزارش ها به روال جاری تنظیم و برای وزارت کشور و قوه قضاییه ارسال شده است.
وی تصریح کرد: این گزارش ها واصل شده است و ما امیدواریم که پیگیری های لازم انجام شود.
سخنگوی شورای نگهبان در ادامه درخصوص اهم موضوعات مطرح شده در جلسه امروز هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: صبح امروز دو جلسه برگزار شد که جلسه اول، جلسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بود که ابتدا معاونت اجرایی و امور انتخابات گزارشی از روند اقدامات انجام شده اعلام کردند.
دکتر کدخدایی ادامه داد: دستور دوم نیز بررسی برخی سوالاتی بود که ازجانب هیئت های نظارت استانی مطرح شده بود و این سوالات در جلسه مطرح شد و اعضا پاسخ آنها را دادند.
وی تاکید کرد: این پاسخ ها برای هیئت های استانی ارسال خواهد شد.
سخنگوی شورای نگهبان در ادامه درخصوص برگزاری جلسه دوم صبح امروز اعضای شورای نگهبان گفت: این جلسه، جلسه عمومی شورای نگهبان بود که دستورهای جاری شورا در آن بررسی شد.
سخنگوی شورای نگهبان در خصوص دومین جلسه صبح امروز این شورا گفت: در این جلسه رسیدگی به دستورات جاری شورای نگهبان از جمله بررسی مصوبات ارسالی از سوی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار داشت.
دکتر کدخدایی افزود: چند مصوبه از جمله قانون اصلاح مربوط به قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار بود که این مصوبه با توجه به ایراداتی که اعضای شورا وارد دانستند ، قرار شد به مجلس ارسال شود.
وی گفت: لایحه بعدی همکاری های تجاری و سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور بود که مغایر نبودن آن با شرع مقدس و قانون اساسی اعلام شد.
سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: همچنین لایحه معاضدت قضایی در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و کشور کره نیز بررسی شد که ایراد شرعی اعضای شورا نسبت به ان اعلام شد.
دکتر کدخدایی گفت: البته در ادامه اعضای شورا نظراتی نیز در مورد گزارش هایی که در خصوص موضوع انتخابات واصل شده بود داشتند که آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی