کد خبر: ۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸- 06 April 2017
دکتر کدخدایی در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما:

موافقت هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با استعفای رئیسی

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از پذیرش استعفای حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز این هیأت خبر داد.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری درحاشیه نخستین جلسه این هیأت در سال 96 در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: آقای رئیسی از مدت ها قبل ظاهرا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا کرده بود که در نهایت امروز با حضور اعضا، استعفای وی پذیرفته شد.
دکترکدخدایی افزود: شورای نگهبان اوایل هفته آینده جایگزین آقای رئیسی را در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تعیین خواهد کرد.
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت شنبه هفته آینده به هیات های نظارت استانی اعلام می شود.
دکتر کدخدایی افزود: در جلسه امروز نظرات هیات های استانی نظارت درباره نامزدهایی که نام نویسی کرده بودند در هیات مرکزی بررسی شد و اعضاء نظرات خود را اعلام کردند .
وی گفت: بررسی نظرات هیات مرکزی حداکثر تا آخر وقت شنبه به هیات های استانی نظارت اعلام می شود و آنها نیز بلافاصله به فرمانداری ها اعلام می کنند تا فرمانداری ها برای اطلاع رسانی به نامزدها اقدام کنند .
دکتر کدخدایی افزود: پس از این اعلام، فرصت قانونی سه روزه وجود دارد تا کسانی که به نتایج اعتراض دارند نظر خود را در این فرصت اعلام کنند و پس از آن موضوع بررسی خواهد شد و به اطلاع نامزدها خواهد رسید.
وی تصریح کرد: در بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی هم تایید و هم عدم تایید به اطلاع کسانی که نام نویسی کرده اند خواهد رسید.
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: در جلسه امروز درباره روند نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نیز بحث هایی مطرح و سوال هایی پرسیده و پاسخ هایی نیز داده شد .
وی ادامه داد: کارهای مقدماتی و آموزش های لازم درباره این انتخابات صورت گرفته و هیات های استانی نیز ناظران را تعیین کردند .

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد