کد خبر: ۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴- 14 January 2015

دیدار خانواده شهید احمدی روشن با دبیر شورای نگهبان

حضرت آیت الله جنتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن با خانواده این شهید دیدار کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای‌نگهبان؛ آیت الله جنتی طی دیداری که به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن و با حضور پدر، مادر و همسر این شهید برگزار گردید؛ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید احمدی روشن و تجلیل از خانواده ایشان؛ اظهار داشت: هر حادثه و مصیبتی که در دنیا برای انسان رخ می‌دهد خواست و مصلحت خداوند است و خداست که همه امور آسمانها و زمین را تدبیر می‌کند. شهادت فرزند شما هم افتخاری است که نصیب خانواده شما شده است و ما از خدا می‌خواهیم روح این شهید بزرگوار را با حضرت سید الشهداء علیه السلام محشور فرماید.
وی ضمن دعوت خانواده این شهید به صبر و بردباری تصریح کرد: باید در مقابل امتحانات الهی صبور بود چرا که خداوند متعال اجر عظیمی برای صابران قرار داده است.


دبیر شورای نگهبان با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه شهداء عنوان کرد: اگر فرهنگ شهادت طلبی و شهداء نبودند، اثری از خداپرستی و توحید بر روی زمین باقی نمی‌ماند.
آیت الله جنتی با اشاره به دشمنی متمادی دشمنان اسلام نسبت به ائمه هدی علیهم السلام و شهداء‌ افزود: شهداء پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و از روشنگران مسیر حرکت جوامع بشری هستند و به همین دلیل است که دشمنان اسلام نسبت به ایشان و آثاری که یادآور آنهاست کینه‌ توزی‌ کرده و قصد تخریب مضاجع شریف آنها مانند بقیع را دارند.
وی در ادامه افزود: خون پاک شهدا موجب می‌گردد مسیر الهی در دنیا مشخص شود و منحرف نگردد و به همین دلیل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا به مانند زنده نگه داشتن یاد مصائب حضرت سید الشهدا (ع)، موجب استمرار حیات اسلام عزیز می‌شود.
خطیب جمعه تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر فانی بودن همه موجودات یادآور شد: تنها وجه الهی است که باقی‌ می‌ماند و چه بهتر که انسان جان خود را در راه خدا که باقی است فدا کند و با شهادت سعادتمند شود.
وی ادامه داد: با تضرع از خداوند می‌خواهیم شهید شویم و اگر به هر دلیلی این سعادت نصیب ما نشد می‌خواهیم ما را با شهدا محشور گرداند، زیرا ما شهدا را دوست داریم و بر اساس آموزه‌های اسلامی خدواند انسان را با دوستدارانش محشور می‌کند.
در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، پدر آن شهید با تشکر از آیت‌الله جنتی جهت برگزاری این دیدار، گفت: فرزندم، احترام بسیاری برای پدر و مادر قائل بود و همیشه خود را بنده خداوند متعال، مرید مقام معظم رهبری و سربازی کوچک برای نظام و اسلام می‌دانست. در ادامه هر یک از اعضای خانواده شهید احمدی روشن، با ذکر خاطراتی از او؛ جلوه‌هایی از خصوصیات اخلاقی وی و نقش او در بومی‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای را یادآور شدند.
در پایان این دیدار پس از اهداء یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده این شهید گرانقدر؛ نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله جنتی برگزار گردید.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

دکتر طحان نظیف سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره تایید طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است