کد خبر: ۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹- 18 July 2014
آیت الله مدرسی یزدی:

مخالفان شورای نگهبان مخالفان انقلاب هستند

امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه مخالفان شورای نگهبان مخالفان انقلاب هستند، محفوظ ماندن انقلاب را به برکت وجود شورای نگهبان دانست.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با دعوت به تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان فضیلت‌های بسیاری قرار داده است.

وی افزود: تا جایی که می‌توانیم باید از این ماه نهایت استفاده را ببریم و زمینه‌ای برای بخشش گناهان خویش و کسب معرفت نسبت به خداوند تبارک و تعالی ایجاد نماییم.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه دو سوم ماه مبارک رمضان به پایان رسیده، گفت: روزه گرفتن فلسفه‌های بسیاری دارد ولی یکی از این فلسفه‌ها، این است که ما به وسیله روزه به یاد آخرت باشیم و نگذاریم که مشکلات و سختی‌های دنیا، ما را از آخرت غافل کند.

عضو فقهای شورای نگهبان در خطبه دوم نماز جمعه امروز یزد با تسلیت ایام شهادت جانسوز حضرت علی علیه السلام، عنوان کرد: امام علی علیه السلام از جایگاه و عظمت بسیاری برخوردار بودند و حتی فضائل ایشان از یک دنیا هم بالاتر بود.

مدرسی افزود: شب‌های قدر و مصادف شدن آن با ایام شهادت امام علی علیه السلام فرصت بسیار خوبی است تا ما بتوانیم با فضائل و سیره آن امام بزرگوار بیش از پیش آشنا شویم.

وی تصریح کرد: امام علی علیه السلام علاوه بر فضائل دینی و معنوی که داشتند، در برابر توطئه‌های دشمنان نسبت به اسلام و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم هم نقش بسیار بارزی بر عهده داشتند.

امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از فتنه‌ها و مبارزه با توطئه‌های دشمنان اسلام، تامل در سیره و زندگانی امام علی علیه السلام پس از رحلت نبی مکرم اسلام است.

عضو فقهای شورای نگهبان اضافه کرد: تامل در این دوران می‌تواند توطئه‌های بسیاری را به همراه سیره امام علی علیه السلام در دفع این توطئه‌ها برای ما آشکار کند.

مدرسی بیان کرد: به همین دلیل است که آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند مردم از حقایق آگاه باشند، سعی بر جلوگیری از آشنایی مردم با سیره زندگانی امام علی علیه السلام می‌کنند.

وی به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم عزه اشاره کرد و گفت: این رژیم منحوس امروز اقدام به کشتار فجیع مردم مظلوم غزه که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند، می‌کند اما هیچ کسی به این جنایت‌ها اعتراضی نمی‌کند.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: نه تنها کسی در برابر این جنایت‌ها موضع نمی‌گیرد، بلکه استبکار و آمریکا به شدت از این اقدامات حمایت می‌کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان اضافه کرد: دشمنان اسلام از راه‌های مختلفی سعی بر ضربه زدن به اسلام می‌کنند، در عراق و سوریه به وسیله داعش و در غزه به وسیله رژیم صهیونیستی این کار را انجام می‌دهند.

مدرسی به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: اینکه امروز این نظام بعد از اسلامیت و جمهوریت محفوظ مانده، به برکت شورای نگهبان است که بعد از رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

وی تاکید کرد: آن دسته از افرادی که با شورای نگهبان مشکل دارند و به مخالفت با شورای نگهبان می‌پردازند، با جمهوریت و اسلامیت انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد