کد خبر: ۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹- 14 June 2013
حضرت آیت الله جنتی در گفتگویی رادیو و تلویزیونی:

هر رأی مردم، انگشتی به چشم آمریکا و اسرائیل است

دبیر شورای نگهبان، ضمن توصیه مردم به حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی گفت: شرکت در انتخابات، زحمت چندانی ندارد و یک انگشت زدن به تعرفه‌ها و نوشتن اسم نامزدهاست اما بدانند همین یک انگشت را به چشم آمریکا و اسرائیل می زنند.



به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، حضرت آیت الله جنتی، صبح امروز پس از بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگویی با خبرنگاران رادیو و شبکه‌های تلویزیونی العالم و خبر تصریح کرد: آغاز انتخابات در این ایام مبارک را به حضور مردم شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: امیدوارم کسی که از سوی مردم انتخاب می شود، با خدمت به مردم، آنان را دلگرم کند و اخلاق و قانون را رعایت کند و رضایت خدا و مردم را فراهم کند.
دبیر شورای نگهبان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری و نظارت بر انتخابات افزود: امیدورام، مردم قدر این نعمت آزادی را بدانند.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و روح پر فتوح امام خمینی رحمت الله علیه و به برکت رهبری حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، مردم آزادانه به هر کسی که بخواهند می توانند رأی بدهند و رئیس جمهوری، اعضای شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را خود انتخاب می کنند.
حضرت آیت الله جنتی ضمن تأکید بر اینکه خوب است مردم در ساعات اولیه روز در رأی گیری شرکت کنند، تصریح کرد: مردم خوب کشورمان بدانند رای آنها، کمر دشمن را می شکند.
وی با اشاره به خشنودی دشمنان ایران از کاهش عدم مشارکت مردم در انتخابات افزود: مردم با همین رأی دادن، انگشت را به چشم آمریکا و اسرائیل می زنند.
دبیر شورای نگهبان، ناظران انتخاباتی را به دقت در رعایت قانون و حفظ امانت آرای ملت فراخواند و افزود: ناظران باید نظارت دقیق کنند تا قانون درست اجرا شده و آرا سالم به صندوق رفته و سالم بیرون آید. ناظرین تا موقع شمارش آرا همراه صندوق‌ها باشند تا بتوانند نظارت کنند. مردم به نظارت شورای نگهبان اعتماد دارند، لذا ناظران باید سعی کنند اعتماد مردم را بیشتر جلب کرده و رایی که مردم به صندوق انداختند را با سلامت تایید کند.
حضرت آیت الله جنتی در ادامه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز توصیه کرد: هرکدام از این نامزدها که رای آوردند، قدر مردمی که به آنان رای داده‌اند را بدانند و بدانند اینها مأمور هستند و از طرف مردم برای خدمت کردن انتخاب شده‌اند.
وی تأکید کرد: منتخبان ملت باید خدمت صادقانه را همواره مدنظر قرار داده و از سیاست‌ بازی و باندبازی خودداری کنند و آنچه که خیر و صلاح مردم در آن است، به همان عمل کنند. آنها نباید شب و روز بشناسند و بخصوص در این شرایط که کار سنگین است و مردم مشکلات اقتصادی و سیاسی دارند، از هیچ اقدامی که به خیر و صلاح مردم است دریغ نورزند. از هر کسی که حاضر است با صداقت با آنان کار کند استفاده کنند و بدانند اجرشان با خداست و خدا کمکشان خواهد کرد.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد