کد خبر: ۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷- 23 February 2013
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری:

کاندیداها برای مطرح کردن خود، رقیبان و ارزش‌ها را تخریب نکنند

عضو هیئت مرکزی نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران از داوطبین انتخابات ریاست جمهوری خواست برای مطرح کردن خود رقیبان و ارزش‌ها را تخریب نکنند.



به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمدرضا میرشمسی در همایش هیئت‌های نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های استان خوزستان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از جنبه‌های مختلف پیشرفت کرده و به قدرت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت کشورمان را باید مدیون ملت شهیدپرور و ایثارگرمان باشیم، افزود: مقاومت مردم در برابر سختی‌ها، باعث شده تا کشور ما به پیشرفت و قدرت برسد.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری یکی دیگر از عوامل پیشرفت ملت ایران را اعتماد به نفس دانست و گفت: امام راحل (ره) باعث شد ما خودمان را باور کنیم و روی پای خود بایستیم.
وی یکی از پیشرفت‌های ایران را در بعد نظامی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بر همگان روشن است که قدرت نظامی ایران بازدارنده است بنابراین دشمنان تلاش می کنند که با حمله نظامی به جنگ با ایران نروند.
میرشمسی ادامه داد: وقتی هواپیمای بدون سرنشین از کنترل دشمن خارج می‌شود اوج جنگ الکترونیک را به رخ دشمن کشانده و نشان می‌دهد که در ضد الکترونیک تسلط کامل داریم.
وی ایران را یازدهمین قدرت اقتصادی جهان دانست و گفت: این را کسانی اعلام کرده‌اند که خودشان ما را تحریم کرده و فشار اقتصادی را روز به روز به کشورمان بیشتر می‌کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ایران چهارمین قدرت اقتصادی جهان اسلام است افزود: هم اکنون صادرات نفت ما از قبل از تحریم‌ها بیشتر شده ولی طوری حرکت می‌کنیم که اقتصادمان به نفت متکی نباشد.
عضو هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده در جهان، از نظر اقتصادی وضع ما حتی بهتر از برخی کشورهای اروپایی است.
وی اضافه کرد: تنگ‌تر شدن حلقه تحریم‌ها به خاطر این است که اقتصاد ما شکوفا نشود ولی به لطف خداوند متعال برعکس شده و در حال پیشرفت هستیم.
میرشمسی با اشاره به این مطلب که در جهان هواداران و دوستداران قوی‌تر و بیشتر شده‌اند، اظهار کرد: در عرصه داخلی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم.
جانشین معاونت اجرایی شورای نگهبان در ادامه به راهپیمایی میلیونی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی ولی باز هم در بحث مشروعیت سیاسی، یک استاندارد جدیدی را به دنیا ارائه کردیم.
وی در ادامه یکی از رویدادهای مهم پیش‌رو را انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای مطرح کردن خودشان دست به تخریب رقیب و ارزش‌ها نزنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه داوطلبین انتخابات در موضع‌گیری‌های خود، موجب دلسردی ملت نشوند افزود: هر داوطلبی خودش را معرفی کند و به تخریب دیگران نپردازد.
وی نظارت بر اجرای انتخابات را مهمترین وظیفه ناظرین شورای نگهبان بیان کرد و گفت: یکی از افتخارات ما در حوادث سال 1388 و بازشماری صندوق‌های رای، این بود که هر صندوقی که باز می‌شد بیشتر احساس اقتدار و افتخار می‌کردیم، به همین دلیل بود که مدعیان تقلب، نتوانستند سوء‌استفاده کنند.
میرشمسی به برخی گفته‌های داوطلبین اشاره کرد و گفت: برخی داوطلبین احساس تکلیف را دلیل حضور یافتن در صحنه انتخابات بیان می‌کنند و تنها شرط آنها برای کنار رفتن از رقابت‌های انتخاباتی را اشاره ولی امر مسلمین می‌دانند.
وی این اقدام را هزینه کردن از جایگاه والای ولایت دانست و خطاب به داوطلبین گفت: شمار را به خدا قسم می‌دهم منافع جمهوری اسلامی را فدای مسائل سیاسی و شخصی خود نکنید.
عضو هیئت نظارت بر یازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارد و فقط در جهت سربلندی ایران اسلامی حرکت می‌کنند.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

گزارش تصویری بازدید آیت‌الله مدرسی یزدی از پژوهشکده شورای نگهبان

شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند/ ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکاست و باید به جهانیان معرفی شود

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است