کد خبر: ۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۳۰- 16 December 2006

بیانیه شورای‌نگهبان در تجلیل از حماسه با شکوه انتخابات 24 آذر

شورای‌نگهبان در بیانیه‌ای با تجلیل از حماسه عظیم ملت ایران در انتخابات 24 آذر تأکید کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، سراب خیالی دشمنان را بر هم زد و توطئه‌های آنان را ناکام گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی شورای‌نگهبان، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
ایران سرزمین حماسه است و دفتر این حماسه همچنان باز است و حماسه سازان نیز پای در رکاب دارند. ملت بزرگوار ایران بار دیگر افتخار و حماسه‌ای عظیم آفرید و شکوه "عزت ملی" و اقتدار و ابهت خود را به نمایش گذاشت. بیش از 60 درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات، با حضور میلیونی در پای صندوقهای رأی، روز 24 آذر را به مجموعه افتخارات ملی مردم مسلمان ایران افزودند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند.
تجلیل از حماسه سازان 24 آذر بسی سخت و دشوار است اما به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" وظیفه داریم از یکایک مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی که با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مهر تأییدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند، تقدیر و تشکر نمائیم و سجده شکر بر درگاه الهی به جای آوریم.
درود بر این ملت ایثارگر که در صفوف به هم فشرده بر اساس تکلیف اسلامی و انقلابی دعوت رهبری را لبیک گفت و با خلق دوباره "حماسه حضور"، دشمنان نظام را مأیوس کرد.
بی شک پیروز این انتخابات، ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی است که با خلق این حماسه سترگ، سراب خیالی دشمنان را بر هم زد و توطئه‌های آنان راناکام گذاشت.
شورای‌نگهبان با تبریک این پیروزی بزرگ به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، از یکایک هموطنان برای حضور در پای صندوقهای رأی تشکر و قدردانی می‌نماید.
این حضور گسترده و با شکوه، مسئولیت شورای‌نگهبان در صیانت از آراء ملت را دوچندان کرد و خدمتگزاران ملت در این نهاد اطمینان می‌دهند که با جدیت و دقت و با تمام توان از حقوق و آراء آنها حفاظت کنند.
طبعاً اگر تا دیروز عرصه، عرصه رقابت بود اینک هنگام خدمت است و عرصه رفاقت و برادری.  انتظار می رود که منتخبان ملت نیز، قدر اعتماد مردم را بدانند و همت والای این عزیزان را ارج نهند، به عهد خود با آنان وفادار بمانند و به آرمانهای انقلاب و شعارها و وعده‌های خود عمل کنند.

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود

تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

«وعده صادق» ضربِ شست ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطعنامه علیه ما تصویب کند

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد