کد خبر: ۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲- 16 September 2012
دکترکدخدایی در بازدید از خبرگزاری آنا:

دانشگاه آزاد درگذشته از مسیر اصلی خود منحرف شده بود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دانشگاه آزاد پس از شکل‌گیری کم کم از مسیر اصلی خود خارج و از آن اهداف آرمانی دور شد که حالا در این دوره خوشبختانه این تغییر جهت با تغییر مدیریت ایجاد شده است از جمله در خبرگزاری آنا.




به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز یکشنبه با حضور در خبرگزاری آنا از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای و رسانه در جمهوری اسلامی ایران اگرچه یکی از نعمت‌های این نظام است و به برکت خون شهیدان و ایثارگران ما شکل گرفته است، منتهی دچار تحولات زیادی شده است، گفت که انتظاراتی که از خبرگزاری و رسانه در ایران وجود انتظارات متفاوت و گوناگون است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: متاسفانه در کشور ما از رسانه‌ها معمولا انتظار داریم که خوبی‌ها را بیان کنند و نقدها و کاستی‌ها را نبینند که جای تاسف دارد و باید این نگاه تغییر کند که البته زمان می‌برد تا در کشورمان برداشت صحیحی از رسانه ایجاد شود.



کدخدایی رسانه‌ها را پل ارتباطی میان مردم و مسئولین برای انعکاس کاستی‌ها و نظرات مردم دانست و تاکید کرد: این کارکرد رسانه‌ها برای این است که مسولین با استفاده از این پل ارتباطی بتوانند در جهت بهبود روش های خود و حذف کاستی‌ها تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و خبرنگاران خبرگزاری آنا خاطرنشان کرد: فضای گذشته را همه کم و بیش در جریان بودند. شاید قبلا اسمی از خبرگزاری آنا خیلی مطرح نبود و خیلی‌ها هم اصلا نمی‌دانستند که چنین خبرگزاری وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: خبرگزاری آنا در گذشته انتظاراتی که از یک رسانه می‌رود را ایفا نمی‌کرد، که خوشبختانه با تحولاتی که در مدیریت دانشگاه آزاد صورت گرفت این روند اصلاح شده و باید این تحول را به فال نیک بگیریم.

کدخدایی ادامه دارد: در بحث مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی که بحمدالله براساس نظرات مقام معظم رهبری یک ساختار جدیدی شکل گرفت که می‌تواند کمک کننده به کلیت نظام باشد.


وی با اشاره به اینکه برای ما جوانان اوایل انقلاب در فضای کمبود دانشگاه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی یک آرمان بود، گفت: وقتی که دانشگاه آزاد شکل گرفت خیلی‌ها همکاری کردند ولی کم کم از مسیر اصلی خود خارج شد و به آن اهداف آرمانی که درنظر گرفته شده بود نرسید و از آن اهداف دور شد که حالا در این دوره خوشبختانه این تغییر جهت با تغییر مدیریت ایجاد شده است از جمله در خبرگزاری آنا که بسیار خوشحال کننده است که شاید بهتر است بگوییم تولد یک خبرگزاری جدید بوده است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد که امیدوارم در چارچوب منافع ملی نظام و در چارجوب نظرات مقام معظم رهبری مساعی را به پیش برده و توجه داشته باشیم که مردم ما مستحق خدمت بیشتر هستند.

کدخدایی تاکید کرد: باید در مقام مسئولیت تمام هم‌وغم ما خدمت به مردم باشد و دوستان ما هم در رسانه‌های مختلف از جمله در خبرگزاری آنا باید این توجه را داشته باشند که بتوانند امین ارتباط بین مردم و مسئولین باشند.

وی در پایان برای مجموعه خبرگزاری آنا آرزوی موفقیت و سلامت کرد و سپس از تحریریه روزنامه فرهیختگان نیز بازدید کرد.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

دکتر طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات