کد خبر: ۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸- 26 June 2012
حضرت آیت‌ الله جنتی:

اقتدار نظام هیچ‌گاه با تحریم‌ها نمی‌‌شکند

دبیر شورای نگهبان دروغ‌گویی‌ها از طرف دشمنان را برای تضعیف نظام خواند و گفت: تحریم‌ها نتوانست اقتدار نظام را بشکند و جمهوری اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حضرت آیت‌الله جنتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر در مهدیه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق وظیفه برگزاری مراسم‌های ملی مانند 22 بهمن، روز قدس و از جمله هفتم تیر را به عهده دارد.
وی به گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام (ره) حکومت 2500 ساله را هدف گرفت.
حضرت آیت‌الله جنتی با بیان اینکه امام (ره) طاغوت را به اذن خداوند از بین برد، تصریح کرد: اسلام در زمان طاغوت حالت شکست‌خوردگی پیدا کرده بود و خداوند امام (ره) را برانگیخت تا اسلام از این حالت نجات پیدا کند و مردم از ظلم رهایی یابند.
امام جمعه موقت تهران به کمک‌های مالی، سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی دشمن در دوران دفاع مقدس به رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: قدرت‌های غربی و شرقی با حرکت امام (ره) مخالف بودند.
وی با اشاره به اینکه خداوند نظام طاغوت را به دست یک عالم عارف، وارسته و مخلص ساقط کرد، خاطرنشان کرد: گناهان و بی‌بندوباری در رژیم گذشته به صورت علنی انجام می‌شد و بی‌عفتی بسیار بود.

حضرت آیت‌الله جنتی دروغ‌گویی‌ها از طرف دشمنان را برای تضعیف نظام خواند و بیان کرد: جنگ و تحریم‌ها نتوانست اقتدار نظام را بشکند و جمهوری اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

*‌ انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری معجزه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ترور را یکی از توطئه‌های دشمن عنوان کرد که توسط منافقان صورت می‌گرفت و گفت: دشمن امید به رحلت امام داشت اما انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری یک معجزه بوده و توانست کشور را حفظ کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح روند انتخاب مقام معظم رهبری از طرف این مجلس، ابراز کرد: دنیا با انتخاب مقام معظم رهبری فهمید که راه امام (ره) ادامه دارد.
حضرت آیت‌الله جنتی برقراری حکومت اسلامی، بیدار کردن کشورهای اسلامی و مقدمه ظهور امام زمان (عج) را از اهداف قیام امام (ره) برشمرد و افزود: دولت و نهادهای مختلف باید تلاش کنند اهداف مذکور تحقق یابد.
دبیر شورای نگهبان ایجاد اختلاف در جامعه را گناه و حرام دانست و اذعان کرد: تمام آحاد جامعه باهم بردار و از یک خانواده هستند.
وی هر شهروند را یک بردار نامید و اظهار کرد: حتی با اقلیت‌های مذهبی در جامعه برخورد دوستانه می‌شود.

* انتخابات نباید موجب دشمنی شود

حضرت آیت‌الله جنتی با تاکید براینکه انتخابات نباید موجب دشمنی شود، یادآور شد: نمایندگان با ورود به مجلس نباید بین طرفداران خود و دیگران تفاوت قایل شوند و انتقام‌گیری پس از انتخابات گناه است.
دبیر شورای نگهبان در ادامه شهید بهشتی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد و گفت: نظم شهید بهشتی کم‌نظیر بود و ایشان با وجود سال‌ها زندگی در غرب اصالت اسلامی و اخلاقی خود را حفظ کردند.
وی شهدا را زنده خواند و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت نیازمندان تداوم راه شهداست.
حضرت آیت‌الله جنتی با اشاره به گرانی در جامعه، بیان کرد: برخی از گرانی‌ها غیر اختیاری است و بعضی دیگر به دلیل سوء مدیریت ایجاد می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد: مدیران باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها را ترویج کنند.
وی با تاکید بر مقابله با رشوه‌خواری و رباخواری در جامعه، گفت: جلوی بی‌بندوباری در جامعه باید گرفته شود.
حضرت آیت‌الله جنتی حاضران را به نماز اول وقت و پیروی از ولایت فقیه سفارش کرد و افزود: دشمن از قدرت ولایت فقیه هراس دارد و برای حفظ نظام باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
دبیر شورای نگهبان مردم ایران را در دنیا نمونه خواند و بیان کرد: دادگاه قانون اساسی مصر صد درصد طرفدار رژیم صهیونیستی است و در مقابل مردم این کشور ایستاده است.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی