کد خبر: ۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۹- 02 March 2012
حضرت آیت الله جنتی:

خدا را شاکرم و از مردم تشکر می‌کنم؛ مشارکت در انتخابات بسیار بالا بود

دبیر شورای نگهبان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی می‌کردند ، مشارکت مردم در انتخابات بسیار بالا و بهتر از دوره گذشته بود.




به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، حضرت آیت الله جنتی در گفتگوئی با شبکه رادیویی تهران اظهار داشت: اطلاعاتی که در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، به من داده شد، اطلاعات مستند، متقن و مورد تأییدی است و بحمدالله حاکی از مشارکت بسیار خوب مردم است.

وی افزود: الحمدالله، مشکلی خاصی در اجرا و عمل انتخابات نبود و مواردی هم که رخ داد بسیار مختصر بود که معمولا اجتناب ناپذیر است و همیشه بوده است اما این مشکلات هم بیش از مقداری که پیش‌بینی می‌شد، اتفاق نیافتاد.

حضرت آیت الله جنتی، وضعیت اخذ رای در شعبی که به صورت آزمایشی آرای مردم الکترونیکی دریافت شده است را هم خوب ارزیابی کرد و گفت: این امر می‌تواند تجربه‌ای موفقی برای آینده باشد تا در حوزه‌های بیشتری هم این برنامه الکترونیکی اخذ رای اجرا شود.
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: الحمد ا... حضور مردم خیلی خوب بود. خدا را شکر می کنم. من از مردم هم خیلی تشکر می‌کنم. ما همیشه باید شکرگزار مردم باشیم.

حضرت آیت الله جنتی افزود: خدا به این مردم خیر و اجر بدهد و دشمنانشان را ذلیل و دوستانشان را عزیز کند.
وی برای توفیق بیشتر مردم انقلابی منطقه ابراز امیدواری کرد و گفت: انشاء ا... کشورهایی که در بیداری اسلامی فعال هستند و دارند انتخابات برگزار می‌کنند، به مسائل ایران، کاملا اشراف داشته باشند و ببینند که ایران در هیچ جا شکستی نداشته و هر چقدر دشمنان این ملت، تبلیغات و سم‌پاشی کردند و مسائلی گفتند که مردم را دلسرد و ناامید کرده و از حضور در پای صندوق‌های رای دور کنند، موفق نشدند.

حضرت آیت الله جنتی گفت: دشمنان این ملت، نه تنها ناموفق شدند بلکه این انتخابات، موفقیتی برای ما داشت.
وی افزود: از این جهت باید هم از خدا در درجه اول، شکر کرد که دلها به دست خداست و این دلهای مردم ما را خدا هدایت می‌کند و در درجه دوم هم باید از این مردمی که در شرایط مختلف در گرما و سرما زیر بارش برف و باران در صف‌های طولانی صبر ‌کردند تا رأی دهند تشکر دارد.

حضرت آیت الله جنتی در پایان گفت: خدا انشاء الله به همگی خیر دهد. از مجریان و ناظران نیز تشکر می‌کنم زیرا خیلی زحمت می‌کشند. همچنین از نیروهای نظامی و امنیتی که فعال هستند و کار سنگینی دارند و بعد از پایان انتخابات، امشب نیز باید مرتب کار کنند تا آرا شمارش شود و نتایج آن اعلام گردد.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد