کد خبر: ۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹- 02 March 2012
آیت الله یزدی:

حضور حداکثری مردم باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می شود

آیت الله محمد یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در نخستین دقایق شروع رای گیری با شرکت در انتخابات، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته تاکید کرد.









به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس شورای عالی حوزه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نخستین ساعات اخذ رای، رای خود را به صندوق سیار شماره 408 انداخت.

آیت الله یزدی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امیدواریم ملت شریف ایران در این روز حماسه ای خلق و چشم دشمنان نظام را کور کنند گفت: تصور می کنم یک وظیفه شرعی و ملی را انجام دادم و از اینکه رای خود را در نخستین ساعات به صندوق انداختم بسیار خرسندم و مطمئن هستم ملت ایران در این روز همچون روزهای دیگر برای تثبیت نظام در پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه خلق خواهند کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان رییس جامعه مدرسین تصریح کرد: در روایات دینی ما آمده است یدالله مع الجماعه ، هرچه اجتماع مردم در این روز با شکوه تر باشد برکت الهی بیشتر خواهد بود و به مردم توصیه می کنیم تحت هر شرایطی و در هر صورت پای صندوق های رای حاضر شوند چرا که نفس حضور سبب تثبیت نظام و خنثی شدن توطئه بدخواهان و دشمنان نظام می شود.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح از سوی مردم یاد آور شد: انتخاب اصلح خیلی مهم است چرا که ما باید مجلسی در خور شأن نظام اسلامی داشته باشیم، نمایندگان به قانون اساسی توجه داشته باشند و بدانند نماینده کل کشور هستند و باید منافع ملی را در نظر بگیرند و البته نسبت به حل مشکلات حوزه انتخابیه خود نیز باید توجه داشته باشند.

آیت الله یزدی افزود: من گاهی می بینم نصاب مجلس کم است، نمایندگان باید اعتبار مجلس را حفظ کنند و توجه بیشتری داشته باشند به ویژه کسانی که دارای تخصص بیشتر هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از بصیرت، هوشیاری و زمان شناسی مردم خاطر نشان کرد: بحمدلله مردم ما روشن و بیدار هستند و در هیچ کجای دنیا این گونه مردمی وجود ندارد، مردم به مسائل و امورات مجلس توجه دارند از این رو توصیه می شود کسانی انتخاب شوند که تخصص و تعهد لازم را داشته باشند و من مطمئنم در آینده مجلس خوبی خواهیم داشت.
وی در پایان از تلاش های دست اندرکاران ستاد برگزاری انتخابات قم قدردانی کرد و گفت: هر رای مردم امانت است و احکام امانت را باید در این خصوص مراعات کرد تا هیچ شک و شبهه ای پیش نیاید.

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد