کد خبر: ۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸- 02 February 2012
یادداشت وارده؛

دستورالعمل دشمن برای مزدوران داخلی

دوسال پیش در چنین ایامی و در حالی که 8 ماه از برافروخته شدن آتش فتنه پس از انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری می‌گذشت، ملت ایران که دیگر کاسه صبرش لبرز شده بود، به میدان آمد تا با یادآوری مجدد حمایت خود از نظام، طومار فتنه‌گران را درهم بپیچد.






یکم) 9دی، پاسخ مردم به فتنه

دوسال پیش در چنین ایامی و در حالی که 8 ماه از برافروخته شدن آتش فتنه پس از انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری می‌گذشت، ملت ایران که دیگر کاسه صبرش لبرز شده بود، به میدان آمد تا با یادآوری مجدد حمایت خود از نظام، طومار فتنه‌گران را درهم بپیچد. برطرف شدن چنین فتنه‌ای با این حجم گسترده سرمایه‌گذاری دشمن، نیاز به خلق حماسه تاریخی داشت و حرکت سیل خروشان مردم در روز 9 دی 88 نیز برای پاسخ به چنین نیازی از سوی نظام صورت گرفت و 9دی را برای همیشه در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه کرد.

امروز علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد. اگرچه این موضوع به‌معنای حل تمامی مشکلات نیست و هنوز بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها در بخش‌های مختلف نظام وجود دارد که نیازمند همت و تلاش مضاعف و مقاومت در برابر فشارهای دشمنان است.

دوم) عرصه‌ای دیگر برای تجدیدبیعت با نظام

زنگ آغاز نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدتی است که به‌صدا درآمده و ملت ایران که حالا دیگر گردنه خطرناک فتنه 88 را با خلق حماسه 9 دی پشت‌سر گذاشته است، خود را برای بیعتی مجدد با نظام اسلامی آماده می‌کند. علارغم این موضوع، انتخابات پیش‌رو به‌دلیل شرایط حساس منطقه و آغاز بهار اسلامی در کشورهای عربی و تضعیف بیش از پیش غرب در منطقه و جهان شده است، دارای حساسیت ویژه‌ای می‌باشد. اگرچه اخلال در روند ادوار مختلف انتخابات در کشورمان همواره جزو راهبردهای اصلی دشمن بوده است اما یک مرور کوتاه بر حوادث یک سال گذشته در منطقه که ادامه آن تا قلب اروپا و آمریکا نیز کشیده شده کافی است تا دریابیم نظام سلطه این‌بار برای رهایی از فروپاشی خود، چاره‌ای جز ضربه زدن به قلب تپنده انقلاب‌های منطقه یعنی ایران اسلامی ندارد. اگرچه نظام اسلامی در اوج اقتدار به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌رود اما نگاه غرب و وابستگانش به این انتخابات، علی‌رغم قرار داشتن در اوج ضعف و ناتوانی، «آخرین فرصت» برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

سوم) بی‌چارگی دشمن در برابر ملت ایران

دشمن با همه معضلاتی که دارد به‌دنبال این است که انتخابات مجلس نهم را به چالش بکشاند و در این راه چشم امیدش نیز به مهره‌های سوخته فتنه 88 است که اینک بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند. دشمن می‌داند که برگزاری یک انتخابات سرد و بی‌رونق، به‌منزله تهی کردن نظام از پشتوانه مردمی و بسترساز انواع تهدیدها است. از این‌رو تنها راه مقابله با چنین ترفندی همانند ادوار گذشته انتخابات، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

پرواضح است که وظیفه خواص و نخبگان و نیز رسانه‌های گروهی در این مقطع، دعوت از آحاد مردم برای حضور فراگیر در عرصه انتخابات است. اینک که چندروزی است زنگ آغاز انتخابات به‌صدا درآمده، از هم‌اکنون می‌توان دریافت که کدامیک از رسانه‌های داخلی در زمین خودی بازی می‌کنند و کدامیک از آنها در زمین دشمنان!

چهارم) دستورالعمل مزدوران داخلی

طی روزهای گذشته از میان روزنامه‌های موسوم به دوم‌خردادی، به جز آنهایی که در انتخابات آتی کاندیدا دارند استقبال سردی از انتخابات کرده‌اند. این موضوع در راستای دستورالعمل آمریکایی‌ها برای فتنه‌گران می‌باشد که اخیرا در پایگاه بگرام به برخی از عوامل آنها دیکته شده است. اما نکته‌ای که مدعیان طرفداری از دموکراسی در داخل از آن غافلند آن است که چهره آنان برای مردم مدت‌هاست که روشده. دیگر این طرفند که «هر وقت ما در انتخابات رای نیاوردیم، در آن تقلب شده» و یا «اگر ما کاندید نشدیم، کسی پای صندوق‌های رای نمی‌آید» کهنه شده است. در دومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که همه فتنه‌گران در آن حضور داشتند، مردم به‌دلیل دلزدگی از عملکرد این مدعیان، استقبال کمی از صندوق‌های رای کردند و در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 که بالاترین حدنصاب مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بود، مردم به آنها رای ندادند و دروغ تقلب نیز پس از مدتی رنگ باخت.

اگرچه فرجام چنین کاری همانند گذشته از پیش روشن است و فتنه‌گران که همانند اربابان غربی خود در اوج ضعف و ناتوانی هستند، از هم‌اکنون شکست خود را می‌بینند، اما چاره‌ای جز این ندارند چراکه بردگان راهی جز اطاعت از دستورات دیکته شده اربابان خویش ندارد.

سید روح الله انوری
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

فیلم| آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی