کد خبر: ۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸- 28 October 2011
آیت الله هاشمی شاهرودی:

همه باید به اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی وفادار بمانیم

عضو فقهای شورای نگهبان، از بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی یاد کرد و با تاکید بر احیای این تفکر در جامعه، گفت: همه باید نسبت به اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی وفادار باشیم.





به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی پنج شنبه شب در دیدار فرمانده بسیج نهاد ریاست جمهوری و شماری از کارکنان این نهاد، با تسلیت شهادت امام جواد(ع) از بسیج به عنوان یک نهاد بسیار مبارک و میمون یاد کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بحمدلله این نهاد مقدس امروز با عظمت شده و ثمرات بسیاری به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم الشان انقلاب اسلامی نهاد مقدس بسیج را بنیان نهادند و به فضل خدا امروز این تفکر در سایر کشورها نیز در حال بارور شدن است.
عضو فقهای شورای نگهبان، موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: کشورهایی که راه امام را در مبارزه با ظلم و استکبار در پیش گرفته اند خداوند تبارک و تعالی به آنها توفیق داده است و اینها همه مقدمه و زمینه ساز ظهور حکومت جهانی امام عصر(عج) است.
وی در ادامه با بیان اینکه آنچه امروز مهم و اساسی است این است که روحیه و تفکر بسیجی را ابتدا در خود زنده نگه داریم، از بسیج به عنوان حافظ انقلاب و ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی یاد کرد و ابراز داشت: تاکیدات و نصایح امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا بسیار آموزنده و مهم است.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روحیه بسیجی روحیه یک انسان مؤمن عامل است که هدف اصلی او عمل به احکام اسلامی و احیای آن در زندگی فردی و اجتماعی است.
آیت الله هاشمی شاهرودی در ادامه نهادها و تشکیلات فعال در جمهوری اسلامی ایران را غیر قابل قیاس با نهادهای مشابه در جهان دانست و تاکید کرد: در نهادها و دستگاه های دنیا مسائلی همچون اشرافی گری، ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری و سایر مسائل وجود دارد، اما در جمهوری اسلامی به عکس است و این مساله نیز به برکت روحیه بسیجی است.
وی خطاب به کارکنان نهاد ریاست جمهوری ابراز داشت: خداوند تبارک و تعالی به شما توفیق داده که در مرکز مهم و حساسی مشغول خدمت هستید از این رو باید قدر خود را دانسته و این ارزش ها را پیاده و احیا کنید.
آیت الله هاشمی شاهرودی با تاکید بر اینکه عشق به این ارزش های اسلامی ملت های جهان را بیدار کرده است، تاکید کرد: ملت های جهان با تاسی به ملت بزرگ ایران اسلامی وقتی ظلم و ستم حاکمان دیکتاتور را دیدند بپا خاستند و امروز این تحولات را خلق کرده اند.
عضو فقهای شورای نگهبان، در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه همه باید به اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی وفادار بمانیم و روحیه بسیجی را در خود حفظ کنیم، ابراز داشت: آنچه مهم است این است که این روحیه را به سایر ملت ها نیز انتقال دهیم چراکه نگاه آنها به ما است.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود

تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

«وعده صادق» ضربِ شست ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطعنامه علیه ما تصویب کند

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد