کد خبر: ۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۶- 14 November 2006

اطلاعیه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در مهلت مقرر به وزارت کشور ابلاغ شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی شورای‌نگهبان متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
درود و سلام خداوند سبحان بر ملت سرفراز ایران اسلامی که همواره سربلند در دفاع از حریم اسلام و انقلاب به حماسه آفرینی پرداخته و از جمله این حماسه آفرینی‌ها حضور پرشور در صحنه انتخابات بوده است که همواره یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را به دنبال داشته است.
جایگاه رفیع و بی بدیل مجلس خبرگان رهبری که مهم‌ترین وظیفه را در حفظ تداوم و سلامت و مشروعیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برعهده دارد باعث شده است که انتخابات این مجلس نیز از اهم انتخابات کشور باشد.
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از همه کسانی که برای تقویت این مجلس بی نظیر و در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی داوطلب عضویت در این مجلس شدند، در راستای اجرای قانون‌اساسی، این میثاق دینی و ملی مردم شریف ایران اسلامی و بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با تلاش، دقت، بی طرفی و رعایت عدالت، به‌نحوی که بتواند در محضر خداوند سبحان پاسخگو باشد، با استفاده از روش‌های علمی روشن، منطقی، قانونی و اطمینان‌بخش و با عنایت به محدودیت مهلت قانونی به بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات پرداخت که آزمون علمی کتبی برگزار شده در تهران و قم و نیز استفاده از اساتید شناخته شده و برجسته حوزه‌های علمیه در احراز صلاحیت علمی از جمله این روش‌ها بوده است.
علی ایحال مطابق قانون نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در مهلت مقرر به وزارت کشور ابلاغ شد تا به داوطلبان محترم ذیربط اعلام شود و داوطلبانی که به نتایج اعلام شده اعتراض داشته باشند می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاریخ مذکور (تا پایان وقت اداری روز شنبه 27/8/85) تقاضای رسیدگی مجدد خود را به دفاتر نظارتی در استان‌ها و یا شورای‌نگهبان اعلام نمایند.
در پایان از همه افرادی که در بخش‌های مختلف اجرا و نظارت در این طریق الهی همکاری داشته‌اند صمیمانه تشکر می‌نماییم و از مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم که با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر از پیش در این انتخابات شرکت کنند و قلب ولی‌الله الاعظم (عج) را شاد و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس نمایند.

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

گزارش تصویری بازدید آیت‌الله مدرسی یزدی از پژوهشکده شورای نگهبان

شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند/ ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکاست و باید به جهانیان معرفی شود

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است