کد خبر: ۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲- 12 June 2011
آیت الله یزدی:

دشمنان با ایجاد جریان‌های انحرافی به دنبال ایجاد تشنج هستند

ما باید در برابر جریان انحرافی فکری و اعتقادی که در کنار دفتر ریاست جمهوری محقق شده است، وظایف خود را دقیق‌تر بشناسیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.
به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله یزدی؛ عصر دیروز در بیست و یکمین همایش ائمه جماعات استان قم با اشاره به مسائل روز کشور، اظهارداشت: امروز مهمترین مسئله، حفظ آرامش، مستند کردن حرفها و حقایق و در جریان امر بودن است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هر روز با یک مشکل و بحران روبرو است، چون تا اسلام هست، دشمنان اسلام نیز هستند و مطمئن باشید، نظام اسلامی بدون دشمن نخواهد ماند؛ بنابراین موظفیم وظایف خود را در هر شرایطی انجام دهیم.
رییس جامعه مدرسین حوزه گفت: امروز درگیر جریان انحرافی هستیم، که در کنار ریس قوه مجریه است؛ به یاد دارم ،امام در یک مقطع زمانی تصریح کردند: « تا زنده هستم نمی گذارم انقلاب به دست نااهلان بیفتد»، امروز هم مقام معظم رهبری درباره این جریان گفتند: «تا زنده ام نمی گذارم این جریان انحرافی کاری بکند»؛ از این جملات نمی توان ساده گذشت.

نباید خودسرانه با جریان انحرافی برخورد کرد

نایب رییس خبرگان رهبری بیان داشت: باید در برابر جریان انحرافی فکری و اعتقادی که در کنار دفتر ریاست جمهوری محقق شده است، وظایف خود را دقیق تر بشناسیم وگوش به فرمان رهبری باشیم و نباید خودسرانه و به قول بعضی ها انقلابی برخورد کرد، بلکه می بایست نظرات رهبری و شرایط کشور در داخل و خارج را رعایت نمود.
آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دشمنان نظام با ایجاد جریان‌های انحرافی به دنبال ایجاد تشنج در ایران اسلامی هستند، تا در بوق های تبلیغاتی خود جار بزنند که در ایران نیز انقلابی مانند انقلاب های کشورهای عربی ایجاد شده است.

موضع‌گیری صریح مقام معظم رهبری

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری صریحاً در چندین موضع‌گیری تاکید کردند؛ هیچ تشنجی در کشور نباید به وجود آید و حفظ آرامش در این شرایط مهمترین وظیفه است؛ بنابراین ائمه جماعات امروز می‌توانند نقش مهمی را در حفظ آرامش عمومی کشور ایفا کنند.
دبیر شورای عالی حوزه تصریح کرد: روشنگری و بیان برخی حقایق بحث دیگری است و با ایجاد تشنج، شعار دادن در خیابان ها و ایجاد اجتماعات فرق می کند؛ امروز شرایط به گونه ای است که باید به تبیین و مستند کردن مطالب و حقایق پرداخت و این مستند ها را برای آینده جمع آوری کرد تا در زمان مناسب تر همین مستندات به کارگرفته شود.

همواره تابع رهبری باشیم

وی ادامه داد: توصیه می کنم، همواره تابع رهبری باشید و تدابیر ایشان را پیش بگیرید؛ زیرا آیت الله العظمی خامنه‌ای، عالی ترین و موفقترین شیوه رهبری را دارند، نه به خاطر این که یک کشور70 میلیونی را امام گونه اداره می‌کنند، بلکه به این دلیل، هر سال در برابر بحران ها به خوبی کشور را مدیریت کردند.
نایب رییس خبرگان رهبری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در سطح جهان از برتری فوق العاده­ای برخودار است و توانسته اسلام را در دنیا بلند آوازه کند و بیداری اسلامی را در منطقه کلید بزند.

بیداری ها اسلامی است

رییس جامعه مدرسین حوزه خاطرنشان ساخت: این تحرکات صرفاً شیعی نیست، بلکه اسلامی است؛ یعنی محرکات اصلی جریان های کشورهای عربی صرف نظر از تفاوت هایی که از نظر سیستم حکومتی دارند، ریشه های اسلامی دارد؛ مسئله مصر را نباید ساده گرفت در این کشور، توفیقی فوق العاده برای جهان اسلام ایجاده شده است.

ارتباط آیت الله العظمی سیستانی با رهبری

آیت الله یزدی با اشاره به حضور آمریکا در عراق، گفت: با نفوذ آیت الله العظمی سیستانی و ارتباطاتی که با مقام معظم رهبری دارند، امروز عراق به دست بزرگان شیعه است و به صورت اسلامی اداره می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه در پایان خاطرنشان ساخت: کشوری طاغوتی، مانند مصر که چشم و گوش بسته نوکر آمریکا بود و روزی شیعیان را مشرک و کافر می دانست، اما امروز علمای الازهر به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های جهان اسلام، مذهب شیعی را قبول دارند، این مسئله ساده ای نیست و همه به برکت انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده است.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد