کد خبر: ۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸- 28 July 2010
آیت الله جنتی:

فکر براندازی نظام با دلارهای آمریکا طراحی شده است

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی کشورهای اسلامی به ویژه سعودی ها با دلارهایی که از آمریکا به آنها داده می شود به فکر از بین بردن نظام جمهوری اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار مهر در قم، آیت الله احمد جنتی ظهر سه شنبه در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به فشارهای مالی آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در سفری که اخیرا داشتم سندی به دست آوردم که آمریکایی ها یک میلیارد دلارهزینه کردند که به وسیله سعودی ها به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی نوکر سرسپرده آمریکاست و رذیلانه گوش به فرمان آنهاست، اضافه کرد: آمریکایی ها حتی حاضر هستند تا 50 میلیارد دلار دیگر هم برای کمک به براندازی نظام ما هزینه کنند.

دبیر شواری نگهبان اظهار داشت: کشورهای غربی تمامی تجهیزات و دستگاه های تبلیغاتی خود را بسیج کردند و هر چه می توانستند به جنگ با مردم و ولایت فقیه و نظام برآمدند ولی خداوند همه فتنه های آنها را به دست بندگان صالح خود خاموش کرد.

جنتی دفاع ازحریم ولایت فقیه را مورد توجه قرار داد و گفت: همان طوری که ولایت علی(ع) نگهبان اسلام محمدی بود، ولایت فقیه در این زمان نگهبان همان اسلام است. اگر این اسلام از بین برود دیگر نامی از اسلام باقی نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر فقط نام اسلام دربرخی کشورهای اسلامی باقی مانده ولی عزت واحکام اسلامی دراین کشورها وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران از امام خمینی(ره) به عنوان یک هدیه آسمانی یاد کرد و اظهار داشت: خداوند بر ما منت گذاشت و امام عزیز را به ما هدیه داد که نظام اسلامی با تدابیر این رهبر فرزانه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه همان کاری که درگذشته فرعونها علیه موسی ها انجام می دادند امروز هم انجام می شود و فرعونیان مشکلات زیادی برای موسی ها ایجاد می کنند و با به راه انداختن جنگ و کشتار، هر کاری که توانستند انجام دادند اما خداوند عنایت کرد که این چراغ روشن مانده است.

جنتی گفت: خداوند وعده داده که حامی مومنین است و وقتی امام رحلت فرمودند خداوند فرد دیگری را ذخیره گذاشته بود و ایشان از جانب خداوند مامور شدند که این انقلاب و راه امام علی(ع) را ادامه دهند.

وی ادامه داد: وقتی در مسجد ابوذر انفجار صورت گرفت رهبر عزیز ما به گونه ای افتاده بودند که کسی فکر نمی کرد ایشان زنده بمانند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران رهبری مقام معظم رهبری دوسه بار اتفاقاتی افتاد که تا مرز سقوط نظام پیش رفت وهمان خدایی که اجازه نداد نظام از طریق جنگ تحمیلی متلاشی شود در این جاها به داد ما رسید.

امام جمعه موقت تهران جریان پس از انتخابات سال گذشته را با هماهنگی و حمایت آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها و مهره های آنها مطمئن بودند که با این اقدامات، نظام جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده است و چیزی برای نظام باقی نخواهد ماند اما خدا می خواست کار به دست بندگان صالح بیفتد و این حرکتی که مقدمه ظهور است باقی بماند تا ظهور انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مخفی بودن تولد حضرت حجت(عج) گفت: وقتی حضرت مهدی(عج) به دنیا آمدند حضرت حکیمه ایشان را از مادر گرفت و به پدری که چشم به راهش بود تقدیم کرد و امام حسن عسکری(ع) بچه را از حکیمه گرفت و بوسید و گفت که تو را به خدا می سپارم.

جنتی خاطرنشان کرد: خبر تولد حضرت مهدی(عج) سری بود و به جز افراد خاص امام حسن عسکری(ع) کسی از جریان تولد ایشان خبر نداشت و حدود پنج سال پس از شهادت امام حسن عسکری(ع)، امام زمان(عج) غیبت کردند.

دبیر شواری نگهبان با بیان اینکه تشرف به محضر حضرت حجت(عج)برای افراد خاص وجود دارد، اظهار داشت: البته در این زمینه افرادی دکان داری می کنند و مدعیان دروغین تشرف به حضرت زیاد شدند، به گونه ای که اصل تشرف شک برانگیز شد اما باید به این نکته توجه داشت که در کنار همه این دکان داری ها، عده ای از افراد خاص در زمان غیبت امام زمان(عج) به محضر ایشان مشرف شدند.

وی تصریح کرد: مرحوم بحرالعلوم، ابن طاووس و دیگران که خدمت حضرت می رسیدند و از برکت تشرف این افراد خاص به امام زمان(عج) هزاران نفر از پیروان آنها به مذهب تشیع روی آوردند.

جنتی در ادامه گفت: باید این حقیقت را بپذیریم حضرت مهدی(عج) ناظربر اعمال ماست و این یکی از خصوصیات انتظار است که حضرت در محضر ماست و اگر این یقین در وجود ما ایجاد شد دیگر جرات نمی کنیم به گناه مرتکب شویم.

وی با اشاره به فرازی از دعای ندبه درمورد مکان زندگی حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند بگوید حضرت کجا زندگی می کند، در دعای ندبه هم به این مسئله اشاره شده است.

وی گفت: حدیثی از حضرت مهدی(عج) وجود دارد که می فرماید: پدرم به من سفارش کرد که در سرزمینی که معصیت خدا در آن وجود دارد زندگی نکن.

امام جمعه تهران اضافه کرد: از اول تاریخ به امروز بر سر همین نکته جنگهای خونین رخ داد و خداوند اولیا و انبیایی داشته که بشر را هدایت کنند و این چراغ توحید را افراشته نگه داشته باشند ولی دشمنان می خواهند این چراغ را خاموش کنند و خدا با وجود همه قدرت های پوشالی، این پرچم را افراشته نگه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

"وعده صادق" اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود

"طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" در شورای نگهبان تایید شد

جلسه هیئت تحریریه فصلنامه دانش حقوق عمومی برگزار شد

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

دکتر طحان نظیف سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره تایید طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پربازدید ها

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است