کد خبر: ۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۰- 17 March 2010
آ‌یت‌الله جنتی :

سال 88 برای نظام سال فتح‌الفتوح بود

آیت‌الله احمد جنتی سال 88 را برای نظام جمهوری اسلامی سال فتح‌الفتوح نامید و گفت: همه افتخارات به دست آمده در نظام جمهوری اسلامی ناشی از الطاف خداوند متعال است و باید خداوند را با زبان و عمل شکرگزار باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان به نقل از خبرگزاری ایسنا، آیت‌الله جنتی در جمع مسوولین و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بااشاره به این‌که همه چیز از جمله دل‌ها، زبان‌ها و قلم‌ها به اذن و اراده خداوند و تحت خواسته الهی عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: سال 1388 برای نظام و ملت ایران سالی پر حادثه بود که البته برکات و نتایج مثبتی در آینده خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان این اداره با تشکر و قدردانی از تلاش جمعی آنان و همه آحاد ملت ایران در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال، افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که ملتی آگاه و با بصیرت و رهبری هوشمند داریم.

وی بااشاره به هجمه‌های تبلیغاتی گسترده دشمن در آ‌ستانه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن سال جاری، گفت: به فضل الهی همه این توطئه‌ها با رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری و حمایت و حضور هوشمندانه ملت قهرمان ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن خنثی شد و اگر راهنمایی‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری نبود، ممکن بود اوضاع به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

دبیر شورای نگهبان بااشاره به این‌که دموکراسی در هیچ جای جهان به اندازه ایران معنای واقعی نیافته است، تصریح کرد: حوادث پس از انتخابات اگرچه به ظاهر تلخ بود، ‌اما برکات و آثار مثبتی در پی داشت.

آیت‌الله جنتی با یادآوری این‌که در هر بلایی نعمت و خیر و برکتی نهفته است، خاطرنشان کرد: بلایای ظاهری در یک جامعه دینی و مذهبی ممکن است نعماتی به دنبال داشته باشد که در وهله نخست قابل مشاهده نیست.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری(علیه السلام) که می‌فرمایند "هیچ بلایی نیست، مگر آن‌که خداوند متعال آن را با نعمتی احاطه کرده باشد"، ‌اظهار داشت: اگر خداوند خیر و برکاتی برای ملتی مقدر کرده باشد آنها را مبتلا می‌کند و البته امتحانی سخت و دشوار است که در صورت پیروزی، دستاوردها و برکات شیرینی در آینده در پی خواهد داشت و این سنت الهی است.

وی گفت: حوادث پس از انتخابات ماهیت بسیاری از افراد را روشن ساخت و موجب شناخت عمیق‌تر و روشن‌تری نسبت به دشمن شد. نیروهای انقلابی و با ایمان نیز خون جدیدی به رگ‌های نظام جاری کردند و برای حفظ و حراست از نظام،‌ همدل و یکپارچه به حرکت و تفکر درآمدند و بیدارتر شدند و با هوشیاری بالاتری به فعالیت ادامه دادند و انشاءالله در آینده نیز هوشیار و استوار خواهند بود.

وی دستگیری مقتدرانه عبدالمالک ریگی که با برنامه‌ریزی دقیق و بدون درگیری رخ داد را از دیگر برکات سال 88 دانست و گفت: ریگی در اعترافات خود خیلی از مسائل را برای همه روشن خواهد کرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به وظیفه خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم انقلابی، گفت: امسال هماهنگی و برنامه‌ریزی در مراسم به معنای واقعی تحقق پیدا کرد و مسوولیت سنگین و حساس این نهاد به خوبی به نمایش گذاشته شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تصویب اساسنامه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:‌ این نهاد باید به نحو احسن و مسوولانه وظایف خود را در آینده همچون گذشته پیگیری کند.

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

دکتر طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات