کد خبر: ۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴- 29 June 2009
لایحه الحاق یک ماده به عنوان ماده (566) مکرر به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 مصوب جلسه مورخ بیست وششم خرداد ماه یکهزاروسیصدوهشتادوهشت مجلس شورای اسلامی درجلسه مورخ 08/04/1388 شورای نگهبان مورد بحث وبررسی قرار گرفت و با استظهار به اینکه نظریه کارشناسی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نزد قضات همانند سایر نظرات کارشناسی می باشد، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت سالروز تصویب قانون اساسی

کتب صوتی «قانون اساسی» و «محشای قانون اساسی» رونمایی شد و برگزیدگان رقابت شبیه‌سازی شورا معرفی شدند/ دکتر کدخدایی: ترویج قانون اساسی مورد توجه جدی است

سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان به پایان رسید

محور مقاومت پرونده عالم یک قطبی و خاورمیانه جدید را محو کرد/ ضرورت توجه به مشارکت بیشتر در انتخابات به عنوان وظیفه ملی، اسلامی و انقلابی

مراسم بزرگداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۹ آذر ۱۴۰۲

آیت‌الله جنتی: اجرای صحیح قانون اساسی به مطالبه عمومی تبدیل شود

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۸ آذر ۱۴۰۲

با زبان هنر معارف اهل بیت را معرفی کنیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۷ آذر ۱۴۰۲

پربازدید ها

راه‌اندازی "سامانه داوطلب" برای ارتباط بهتر داوطلبان انتخابات مجلس با شورای نگهبان

اطلاعیه شماره ۲ هیات مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

اطلاعیه شماره ۱ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی

آغاز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت/ ۵۲۸۸ داوطلب انتخابات مجلس اعتراض کردند

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره فرآیند‌های انتخابات خبرگان همزمان با آغاز ثبت‌نام‌ها/ مهلت هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس ۱۸ آبان پایان می‌یابد/ هزینه‌های انتخاباتی کاندیدا‌های مجلس سقف دارد

دیدار فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با رهبر معظم انقلاب

۴ اساسنامه دولتی در شورای نگهبان تایید شد/ پاکدستی و سلامت اقتصادی داوطلبان برای شورای نگهبان مهم است

مراسم ترحیم همسر آیت‌الله جنتی برگزار شد

معترضان به بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی چه کنند؟