کد خبر: ۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷- 01 January 2017
حضرت آیت الله جنتی:

دشمن دست از دشمنی خود بر نداشته است

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بیکار ننشسته و دست از دشمنی خود برنداشته است .
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله احمد جنتی روز یکشنبه در آئین تقدیر از بسیجیان نمونه جزیره کیش افزود: آنان با جمهوری اسلامی هر چه بتوانند دشمنی می کنند اما برخی فرصت طلب ها به این دشمنی باور ندارند و به دنبال برقراری دوستی با آنها هستند ، این افراد نمی خواهند باور کنند که امریکا دشمن جمهوری اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له بارها فرموده اند انقلابی باشید و حوزه های علمیه، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز باید انقلابی باشند تا فرزندان این مرز و بوم رشد کنند و انقلاب فراگیر شود تا بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه نگهدارنده و پایه و اساس این انقلاب فرزندان انقلابی و حزب اللهی در هر لباس هستند افزود: جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی و نیروها و استعداد های انسانی غنی است و این نیروها در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شوند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بسیاری از اقدامات ارزنده در کشور به همت همین نیرو های انقلابی و حزب اللهی انجام شده است .
وی خاطر نشان کرد : اگر در آن دوران این نیروهای انقلابی جان خود را تقدیم کشور نکرده اند امروز عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم می کنند ، برخی فرصت طلبان نیز منتظر به بهره رسیدن این زحمات هستند تا از آن استفاده کنند.
آیت الله جنتی به حضور پرشور مردم در تمامی صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: نهم دی واقعه مهمی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد و مردم وفادار به امام و رهبر معظم انقلاب با روحیه ای انقلابی به میدان آمدند و بدون هر گونه اقدام و حضور نظامی فتنه ای را که دشمنان سالها برای آن برنامه ریزی کرده بودند خنثی کردند.
دبیر شورای نگهبان خطاب به بسیجیان گفت: شما بسیجیان باید به خود ببالید ، شما به حق سربازان امام زمان(عج) هستید و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنید و در این مسیر مشکلات را تحمل کرده و جان خود را ایثار می کنید.
وی تاکید کرد : شما بسیجیان باید با جدیت و دلگرمی بیشتر فعالیت کنید .
آیت الله جنتی به هدایت و رهبری امام خمینی (ره ) در آن دوران اشاره کرد و افزود : نیروهای حزب اللهی و انقلابی به دعوت امام (ره) لبیک گفتند تا اسلام را زنده نگهدارند و همواره در صحنه حاضر شوند .
رئیس مجلس خبرگان رهبری با یاد آوری اهداف انقلاب اسلامی گفت : رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان ، اجرای عدالت و براندازی ظلم از اهداف انقلاب اسلامی بود که در این راه نیز هزینه های زیادی پرداخت کردیم .
وی تصریح کرد : جمهوری اسلامی در طی این سالها توانسته در مقابل تمامی دشمنی های شرق و غرب ،مشکلات ، سختی های دوران 8 سال و تحریم های اعمال شده ایستادگی کند و به پیشرفت های خوبی نیز نائل شود که تمامی اینها معجزه ای است از سوی خداوند متعال .
آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه مشابه این انقلاب را نمی توان در هیج کجای دنیا مشاهده کرد افزود : ما توانستیم در مقابل محاصره دشمن و تحریم های آنان به پیشرفت های علمی و صنعتی دست پیدا کنیم و در کنار این پیشرفت ها نیز به اقشار مختلف مردم روستاها و شهرها خدمات ارائه دهیم .
وی خطاب به بسیجیان گفت : آنجا که سخن از ایثار و از خودگذشتگی است نیروهای حزب اللهی و بسیجیان حضور دارند اما زمانی که موفقیت حاصل و آرامش حاکم می شود، فرصت طلبان خود نمایی می کردند و به دنبال کنار زدن آنها بر می آمدند تا موقعیت ها را خود به دست گیرند ، چنین اقداماتی در تاریخ نیز سابقه دارد .
رئیس مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد :در دوران پیامبر اسلام (ص ) جنگ های متعددی رخ داد و افرادی همچون عمار ، یاسر ، ابوذر و سلمان ها حضور داشتند که پیروزی حاصل شد.
آیت الله جنتی تصریح کرد : بعد از رحلت پیامبر (ص) نوبت به فرصت طلبان رسید ، آنها ابوذر را تبعید کردند و عمار ، یاسر و دیگر نیروهای اسلامی پیشرو را کشتند و تعدادی دیگری را محصور کردند تا جایی که حکومت به دست بنی امیه و بنی عباس افتاد .
دبیر شورای نگهبان افزود : در آن زمان افرادی که در مقابل پیامبر اسلام(ص) ایستادند وارث قدرت اسلامی شدند که این نیز سابقه زنده تاریخ اسلام است .
وی گفت: بعد از پیامبر اسلام (ص) ،حضرت علی (ع) خانه نشین شد اما امروز بعد از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب با پیروی و حمایت مردم خانه نشین نشد و هدایت انقلاب اسلامی را بر عهده گرفتند .
وی تصریح کرد : در کشور افرادی هستند و به رغم اینکه در زمان جنگ و انقلاب هیچ خدمتی به مردم و کشور ارائه نکردند اما امروز شاهد گرفتن حقوق های نجومی از سوی آنها هستیم که متاسفانه برخی نیز از این افراد حمایت می کنند.
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

آیت‌الله رضوانی؛ شاگرد مورد اعتماد امام (ره) و تبیین‌گر نظرات فقهی شورای نگهبان/ فقیهی که نقش موثری در بررسی مصوبات مجلس داشت

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت دکتر داودی

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»/ دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است

عملیات وعده صادق منطبق بر ضوابط حقوق بین‌الملل بود

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند / آفرین بر سپاه قهرمان ما

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت؛ عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود و ملت‌ها را به نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی امیدوار کرد

بیانیه شورای نگهبان به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس؛ صهیونیست‌ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند

دکتر طحان‌نظیف: حمله رژیم‌صهیونیستی نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ است

الگوی مردم سالاری دینی حرکت جهانی علیه نظام استکباری ایجاد کرد

دکتر طحان نظیف با اشاره راهپیمایی امسال روز قدس: ایستادن در کنار مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس افتخار ملت ایران است

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی تا زمانی که پاسخ محکمی دریافت نکند، دست از جنایت‌ برنمی‌دارد